یم ملی هلند در هفته پنجم از رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ تیم آلمان را در خانه با شایستگی مغلوب و بازی بزرگ هفته را از این رقیب سنتی و همیشه مدعی در اروپا و جهان برد.
کد خبر: ۷۷۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵ 07 September 2019

ایرنا- ت شاگردان «رونالد کومان» که در دیدار رفت رقابت های گروه C با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شاگردان «یواخیم لو» شده بودند بامداد شنبه با انگیزه فراوان پای به ورزشگاه «فولکس پارک اشتادیون» شهر هامبورگ گذاشته و ضمن گرفتن انتقام حریف قدرتمند خود را با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ شکست دادند.
دیدار سنتی آلمان و هلند ۲ تیم مطرح اروپا و جهان از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه بزرگ شهر هامبورگ آغاز شد و در نهایت این لاله های نارنجی بودند که بازی باخته مقابل ژرمن ها را با پیروزی عوض کرده و نتیجه را به سود خود خاتمه دادند.
«سرژ گرنابری» دردقیقه ۹ در جریان بازی و «تونی کروس» دردقیقه ۷۹ از روی نقطه پنالتی برای ژرمن ها در این دیدار تماشایی گلزنی کردند.
این در حالی بود که «فرانکی دیونگ» دردقیقه ۵۹، «جاناتان تاه» مدافع چپ تیم ملی آلمان با گل به خودی دردقیقه ۶۶، «مالن» دردقیقه ۸۰ و «واینالدوم» دردقیقه ۱+۹۰ گل های تیم ملی هلند را درون دروازه آلمان قهرمان ۴ دوره جام جهانی جای داده و برتری تیم خود را رقم زدند.
هر چند براساس آمار بازیکنان ۲ تیم در این دیدار شرایط برابری را تجربه و نسبت به حریف برتری محسوسی نداشتند اما این هلندی ها بودند که از موقعیت های بدست آمده بهتر استفاده کرده و نتیجه بازی را از آن خود کردند.
تیم ملی هلند با کسب برتری در این دیدار ۶ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی گروه C جای گرفت این سومین بازی لاله های نارنجی در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ بود.
ژرمن ها نیز با قبول این شکست و ۹ امتیازاندوخته خود از ۳ دیدار گذشته همچنان جایگاه دوم جدول رده بندی این گروه را برای خود حفظ کردند.
هم اکنون تیم ایرلند شمالی با ۱۲ امتیاز در صدرجدول رده بندی این گروه قرار دارد.
درسایر دیدارهای امشب و از گروه های مختلف این نتایج بدست آمد:
گروه I
قبرس یک – قزاقستان یک
سن مارینو صفر – بلژیک ۴
اسکاتلند یک – روسیه ۲
گروه C
استونی یک – بلاروس ۲
گروه E
اسلواکی صفر – کرواسی ۴
ولز ۲ – آذربایجان یک
گروه G
اتریش ۶ – لتونی صفر
اسلوونی ۲- لهستان صفر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار