دیدار تیم‌های حفاری اهواز و سوهان محمد سیمای قم روز گذشته (جمعه) در حالی که با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم سوهان محمد سیما در جریان بود، در نیمه دوم به دلیل پرتاب بطری و فحاشی هواداران تیم میزبان علیه داوران نیمه تمام ماند. این در حالی است که درگیری برخی از بوقچی‌های اهوازی با تیم داوری به بعد از بازی هم کشیده شد.
کد خبر: ۷۷۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 09 September 2019

ماجرا از این قرار است که سه بوقچی حاضر در سالن از دقایق ابتدایی بازی علیه اسماعیل کمربسته و مسعود شفیعی داوران این بازی شروع به فحاشی کردند و داوران نیز پس از دو بار تذکر و توقف بازی، در نهایت در دقیقه ۲۶ بازی را نیمه کاره اعلام می‌کنند.
پس از این اتفاق هواداران تیم حفاری که از شکست تیم خود و داوری این بازی ناراحت بودند، اقدام به پرتاب بطری و فحاشی به مسئولان بازی می‌کنند. همین موضوع نیز باعث حبس یک ساعت‌و‌نیمه داوران در رختکن سالن محل برگزاری این بازی می‌شود و پس از این ماجرا نیز زمانی که داوران قصد خروج از سالن را داشتند، توسط دو تن از بوقچی‌های اهوازی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و سپس راهی فرودگاه می‌شوند.
تیم داوری این دیدار موارد فوق را در گزارش خود به کمیته انضباطی ارائه کرده و باید منتظر رأی این کمیته درباره بازی جنجالی هفته یازدهم لیگ برتر بود.
تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار