در حالی که در آستانه شروع هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داریم،تیم نساجی همچنان بدون مدیرعامل می باشد.
کد خبر: ۷۷۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 10 September 2019

بعد از گذشت دو هفته‌ از لیگ برتر فوتبال ایران و در حالی که تیم محبوب قائمشهری ها با رضا مهاجری نتایج نسبتا خوبی را بدست آوردند، اما همچنان مازندرانی ها بدون مدیرعامل هستند.

 با این اوضاع معلوم نیست چه زمانی تکلیف مدیرعاملی نساجی مشخص خواهد شد و این در حالی است که هر روز وعده هفته آینده را به هواداران و عوامل تیم می‌دهند، اما همچنان هیچ خبری از تعیین مدیرعامل نیست و این تیم در شرایطی که وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد، تنها دغدغه‌اش بعد از گذشت دو هفته از لیگ، معرفی مدیرعامل و سرپرست تیم است.

مشکلات مالکیتی ابتدای فصل نساجی، تاثیری روی کیفیت تیمِ مهاجری نگذاشت و این تیم با قدرت در لیگ ظاهر شد، اما درخواست مهاجری و شاگردانش مشخص شدن هر چه زودتر تکلیف باشگاه است.

این چند روزه از گوشه کنار باشگاه نساجی اسم های بزرگ و کوچکی به گوش رسیده و در فضای مجازی هم هر روز نام یکی دو شخصیت مهم نام برده می‌شود، اما مدیرعامل واقعی را صنیعی‌فر و حدادیان باید معرفی کنند.

 این روزها در فضای مجازی، در بین نام‌های زیاد؛ از جمله بازگشت آذری، امیری و مهران کاظمی به نساجی و کلی اسم‌های ریز و درشت، نام یکی دو گزینه بومی هم به به چشم می‌خورد که باعث خوشحالی مازندرانی‌ها بود.

 

کاظمی، امیری و پرهیزگار سه گزینه مطرح شده مازندرانی در فضاهای مجازی هستند که هرکدامشان در استان و کشور ثابت شده‌اند.

 

کاظمی و امیری سال‌های گذشته زحمات زیادی را برای نساجی کشیده‌اند و نساجی در دوران آنها به لیگ برتر صعود کرده و هیچ مازندرانی‌ای نام آنها را فراموش نخواهد کرد.

 

به هر حال، مالکان نساجی باید هر چه زودتر پروسه انتخاب مدیرعاملی این باشگاه بزرگ را به پایان برسانند تا نساجی از این بلاتکلیفی خلاص شود.

 

امیدواریم مالکان نساجی در بین گزینه‌هایشان بهترین تصمیم را برای تیم ریشه‌دار مازندرانی بگیرند اما این انتظار می‌رود که حداقل در انتخاب مدیرعامل به خواسته فوتبالی ها و هواداران فهیم نساجی عمل کنند و در انتخاب مدیرعامل، بومی‌گرایی کنند و از نیروی استان در این شرایط بهره ببرند تا مازندران هم سهمی از لیگ برتری شدن نساجی داشته باشد.
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار