شاگردان مارک ویلموتس با دو گل هنگ کنگ را در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شکست دادند.
کد خبر: ۷۷۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ 10 September 2019

 به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در دومین دیدار از مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه ملی هنگ کنگ به میدان رفتند. این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر تیم ملی خاتمه یافت.

سردار آزمون در دقیقه ۲۴ و کریم انصاری فرد در دقیقه ۵۴ برای ایران گل زدند.

با این پیروزی ایران ۳ امتیازی شد و بعد از بحرین ۴ امتیازی در رده دوم قرار گرفت. تیم‌های عراق ، کامبوج و هنگ کنگ با یک امتیاز در رده سوم تا پنجم قرار گرفتند.

نیمه نخست:

شاگردان ویلموتس از نخستین دقیقه بازی میل خود برای گلزنی را نشان دادند اما در دقیقه ۱۲ جدی‌ترین موقعیت بازی خلق شد. سانتر جهانبخش و ضربه سر آزمون به سمت دروازه، با واکنش سریع و خوب دروازه‌بان هنگ کنگ همراه بود. دومین موقعیت بازی هم به دست آزمون خلق شد اما شوت محکم او از فاصله حدودا ۱۵ متری با فاصله اندک از کنار دروازه عبور کرد.

در دقیقه ۱۹ هنگ کنگ توانست خودنمایی کند. ضد حمله سریع بازیکنان قرمزپوش هنگ کنگ منجر به پاس پشت مدافعان ایران شد که بیراوند در لحظه رسیدن مهاجم این تیم به توپ، توانست توپ را کنترل کند.

گل: در دقیقه ۲۴، سردار آزمون در سومین اقدام خود به گلزنی دروازه هنگ کنگ را با یک شوت گشود. ارسال ناقص رضاییان و شوت نه چندان خوب ابراهیمی در داخل محوطه جریمه به انصاری فرد رسید و او با پاس تک ضرب، آزمون را در موقعیت گلزنی قرار داد و مهاجم تیم ملی گل نخست را وارد دروازه کرد.

در دقیقه ۳۷ ضربه قیچی برگردان کریم انصاری فرد از فاصله کمتر از ده متر به دروازه هنگ کنگ با دیرک افقی دروازه این تیم برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

در دقیقه ۴۳، هنگ کنگ حمله خطرناکی را انجام داد که علیرضا بیرانوند از دروازه خارج شد و روی توپ شیرجه زد و توانست دو بار موقعیت هنگ کنگی ها را دفع کند.

نیمه دوم:

گل: در دقیقه ۵۴، علیرضا جهانبخش با حرکتی سریع و تند و تیز وارد محوطه جریمه هنگ کنگ شد و با پاس در عمق، کریم انصاری فرد را صاحب موقعیت گل کرد که انصاری فرد با ضربه آرام و دقیق گل دوم ایران را وارد دروازه کرد.

در ادامه، بازی گره خورد و ایران در خلق موقعیت خطرناک روی دروازه هنگ کنگ ناکام بود تا ویلموتس دو تعویض هجومی را انجام دهد.

در نهایت بازی در نیمه دوم بسیار کم موقعیت و پر برخورد دنبال شد و اقدام ایران برای خلق موقعیت گل با ناکامی همراه بود تا بازی با نتیجه دو بر صفر تمام شود.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی ( علی کریمی ۷۰)، کریم انصاری‌فرد، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی (وحید امیری ۶۰)، علیرضا جهانبخش، سید مجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار