تیمهای موج سواران نوشهر و شهریار ساری امشب در نوشهر و سمنان به میدان می روند.
کد خبر: ۷۷۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 14 September 2019

 رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای ایران- فصل 99-98 امشب با برگزاری مسابقات هفته بیست و دوم به پایان می رسد.

این رقابتها در حالی امشب‌ (شنبه) به پایان می رسد که همه نگاهها به بوشهر و اردکان است تا ببینند نسیم قهرمانی به پرچم گلسایی ها وزیدن خواهد گرفت و یا پارسی ها.

نمایندگان مازندران در این رقابتها که این فصل می توانستند نتایج بهتری بگیرند و جایگاه بهتری در جدول داشته باشند امشب در نوشهر و سمنان به مصاف حریفان می روند.

تیم موج سواران نوشهر از ساعت 19 و 30 دقیقه امشب در ورزشگاه سیدپیمان حسینی واقع در ساحل سیترا نوشهر میزبان تیم جهان نژادیان آبادان است.

موج سواران که با 35 امتیاز جایگاه چهارمی اش در لیگ برتر تثبیت شده برای حفظ شخصیت و شان خود با این تفکر از جهان نژادیان پذیرایی می کند که سیزدهمین پیروزی را جلو نام خودش بنویسد.

البته جهان نژادیان که پس از بردن شاهین خزر در هفته بیست و یکم و قطعی کردن بقایش در لیگ برتر، سرسوزنی استرس ندارد؛ می آید تا از حیثیت فوتبال آبادان دفاع کرده و پرونده اش را با نیم دو جین پیروزی ببندد، که کار راحتی نیست.

با این حال به نظر نمی رسد، شاگردان سهند اسماعیلی این اجازه را به برزیلی های آبادانی بدهند تا از خطه سرسبز شمال با دستان پر راهی خوزستان شوند، هر چند مهرداد دهباشی خیلی امیدوار است تا این اتفاق شیرین بیفتد و با خاطری خوش، شمال را ترک کنند.

البته هرچند همانند هرسال شایعاتی در رابطه با فروش سهمیه آبادان از همین الان شنیده میشود ولیکن بازیکنان امیدوارند سهمیه ای که با جان و دل حفظ کردند همچنان برقرار بماند.

در این میان یک استثنا وجود دارد و آن هم در صورتی است که موج سواران نوشهر که هفته قبل مقابل حریف خود حاضر نشد امشب در برابر جهان نژادیان آبادان حاضر به بازی نشود که چنانچه این اتفاق بیفتد، چون موج سواران در دو بازی به میدان نرفته است، طبق آئین نامه لیگ به دو رده پائین تر سقوط خواهد کرد و اینجاست که برنده دیدار ملوان بندرگز و شهدا چلیچه جواز بقا در لیگ را دریافت خواهد کرد.

البته بعید است موج سواران چهارم جدولی اقدام به چنین کاری بکند و موجبات خودزنی خود را فراهم کند.

تیم شهریار ساری دیگر نماینده مازندران که مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را یدک می کشد امشب در سمنان، مهمان تیم شهرداری این شهر است.

شهرداری سمنان و شهریار ساری دو همسایه دیوار به دیوار در جدول رده بندی هستند که میزبان با «22» امتیاز در مکان هشتم و میهمان با «21» امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند.

آنچه بر گرمای این دیدار می افزاید و به شهریار ساری انگیزه می دهد تا از تمام وجودش برای برنده شدن استفاده کند، صعود یک پله ای و نشستن به جای شهرداری است.

شهریار ساری که هفته گذشته یقه تیم سوم لیگ را گرفته بود به سمنان رفته تا با خاطری خوش لیگ را به پایان برساند و بفکر تجدید قوا برای فصل بعد باشد. در هرصورت با وجود کسب هر نتیجه ای شهریار نسبت به فصل قبل حداقل جهش یک پله ای را در جدول به دست آورده است.

و اما در بیست و دومین هفته که سوت پایان لیگ با انجام شش مسابقه به صدا در خواهد آمد و پازل لیگ با برگزاری 132 دیدار در مدت زمان 154 روز کامل می‌شود، فقط دو بازی از اهمیت فوق العاده ای برخودار است و آن هم نبرد گلساپوش یزد با دریانوردان بوشهر و پارس جنوبی بوشهر با ایفا اردکان که تکلیف قهرمانی را روشن خواهد کرد.

شرایط این دو مسابقه به گونه ای است که اگر پارس جنوبی و گلساپوش در مقابل ایفا و دریانوردان بازنده شوند با توجه به اختلاف دو امتیازی گلسا با پارس جنوبی، سکه قهرمانی به نام ساحلی بازان مردآبادی ضرب خواهد شد و اگر گلسا ببازد و پارسی ها برنده شوند، آن هم به صورت برد مستقیم، همای قهرمانی بر دوش پارس جنوبی خواهد نشست.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار