تیم نساجی از ساعت 19 و 45 دقیقه فردا یکشنبه در تهران به مصاف سایپا می رود.
کد خبر: ۷۷۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 14 September 2019

  تیم فوتبال نساجی مازندران به دنبال پیروزی در بازی فردا و صدرنشینی است.

در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور ، تیم نساجی مازندران از ساعت 19 و 45 دقیقه فردا یکشنبه 24 شهریورماه در تهران به مصاف سایپا می رود.

شاگردان محمدرضا مهاجری در تیم نساجی که از دو بازی گذشته خود با یک پیروزی و یک تساوی و کسب 4 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند فردا برای یک پیروزی خارج از خانه به میدان می روند و نیم نگاهی هم به صدر جدول دارند تا در صورت لغزش حریفان ، خود را به صدر برسانند.

نساجی که فصل پر فراز و نشیبی را آغاز کرد دو روز گذشته مدیر عامل جدید خود را شناخت. در جلسه هیات مدیره باشگاه نساجی که روز پنج شنبه برگزار شد علیرضا اسدی به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد.

اسدی که سابقه دبیر کلی فدراسیون فوتبال و مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی تبریز را در کارنامه دارد می تواند در ادامه راه، کمک حال تیم نساجی باشد تا این تیم ریشه دار مازندرانی بتواند در این فصل ، نتایج درخشانی بگیرد.

سه بازیکن جدید نساجی، هم‌چنان به دلیل عدم صدور کارت بازی نمی‌توانند تیمشان را در لیگ نوزدهم همراهی کنند.

محمد قاضی، مهرداد کفشگری و ابوالفضل جلالی سه بازیکن جدید نساجی مازندران به دلیل مشکلات مالی نتوانستند در لیگ نوزدهم حضور پیدا کنند. این باشگاه مازنی به علت شکایت بازیکنان و اعضای قبلی تیم در کمیته انضباطی، نمی‌تواند قرارداد این سه بازیکن را ثبت کرده و کارت بازی آن‌ها را دریافت کند.

پیش از این پیش بینی می‌شد که در تعطیلات لیگ برتر این مشکل توسط مالکیت نساجی حل شده و آن‌ها بتوانند قاضی، کفشگری و جلالی را به شروع دوباره لیگ برسانند. اما طبق اخبار رسیده باز هم این اتفاق رخ نداده و رضا مهاجری کماکان نمی‌تواند از سه بازیکن با تجربه خود استفاده کند. این در حالی است که هفته گذشته 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده و حالا تنها این مشکل پا پرجا باقی مانده است.

امید است با حضور اسدی بر صندلی مدیر عاملی تیم نساجی، مشکل این بازیکنان حل شود و آنها بتوانند در بازیهای آینده این تیم به میدان بروند تا نساجی پرقدرت تر از قبل به میدان برود و نتایج بهتری بگیرد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار