کد خبر: ۷۷۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 14 September 2019

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک تن و ۵۶۷ کیلو انواع مواد مخدر در استان طی ۵ ماهه گذشته خبر داد.

 میزان،سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: مواد مخدر پدیده‌ای است استعماری که قدرت‌های سلطه گر برای محو ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می‌گیرند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: اعتیاد به مثابه یک عارضه و آسیب فردی و اجتماعی موجب بروز تبعات سوء اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، محیطی، روانی و فردی متعددی در جامعه می‌شود تا آنجا که سلامت فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه را با خطر جدی مواجه می‌سازد.

سردار میرفیضی از عزم جدی پلیس در مبارزه با این پدیده استعماری که هدفی جز نابودی نسل جوان جامعه و سودجویی‌های کلان ندارند به عنوان یکی از اولویت‌های ناجا خبر داد و گفت: به همین منظور پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در ۵ ماهه گذشته با اجرای ۹۲۹ طرح عملیاتی موفق به شناسایی و انهدام ۲۶ باند مواد مخدر در سطح استان شده است.

میرفیضی از دستگیری ۲ هزارو ۹۷۰ عامل افیونی و سوداگر مرگ در این استان در طی این مدت خبر داد و گفت: در مجموع بیش از یک تن و ۵۶۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در سطح استان طی این مدت از این سوداگران کشف شده است.

وی همچنین اظهار داشت، با هدف پیشگیری از اعتیاد ۳ هزار و ۶۰۳ معتاد متجاهر از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح استان شناسایی و پس از دستگیری به مراکز درمانی و ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار