کد خبر: ۷۸۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶ 25 September 2019

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای تیر تا پایان شهریور امسال ۳۳ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۶۶ نفرشب با افزایش ۱۴ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال در مازندران اقامت کردند.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مهران حسنی اظهار داشت :ظرفیت استان برای اسکان مسافران و گردشگران،  بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفرشب اقامت شامل هتل ، متل ، هتل آپارتمان ، مهمانپذیر ، مجتمع‌های تفریحی و توریستی ، اقامتگاه‌های بوم گردی ، خانه مسافر ، تاسیسات ساحلی، کمپینگ ها، زائرسرا‌ها و مناطق نمونه گردشگری است.

موی ادامه داد : از ابتدای تیر تا پایان شهریور امسال ۳۳ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۶۶ نفرشب با افزایش ۱۴ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال در مازندران اقامت کرده اند  که این میزان در شش ماه نخست امسال ۶۲ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۹۴۷ نفرشب با افزایش ۴۳ درصدی به ثبت رسید.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به ۳ هزار و ۹۸۲ مورد بازرسی و نظارت تابستان امسال بر تاسیسات گردشگری  گفت: ۱۱۹ مورد تذکر و اخطار به این تاسیسات داده شد.

حسنی، مجموع بازدید کنندگان از جاذبه‌های گردشگری مازندران را ۲۴ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۹۷۹ نفر اعلام کرد و افزود: شهرستان‌های بابلسر، نوشهر، نور، رامسر و چالوس بیشترین گردشگران مقیم در تابستان امسال را به خود اختصاص داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار