در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بابلسر، اکثر روسای ادارات و مدیران دستگاه‌ها شهرستان بابلسر، فرماندهان نظامی و‌ انتظامی و همچنین اهالی رسانه حضور داشتند.
کد خبر: ۷۸۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ 29 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ حسین_اسدی جانشین پیشین انتظامی شهرستان آمل، به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بابلسر معارفه شد و از مدریت ۲.۵ ساله سرهنگ عبدالله_رضوانی که اکنون بازنشست شد، تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش،  مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر به این شرح برگزار گردید .

پس از بازنشسته شدن سرهنگ عبدالله_رضوانی فرمانده پیشین انتظامی شهرستان بابلسر که دو سال‌ونیم این سمت را در بابلسر برعهده داشت، سرهنگ حسین_اسدی که پیش از این جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آمل بود به عنوان فرمانده جدید بابلسر معارفه شد.

برگزاری تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر
 


در مراسم تودیع‌ومعارفه که صبح ‌امروز در سالن اجتماعات مجتمع شهید عظیمی بابلسر برگزار شد، پس از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی که با اجرای هادی_میرقربانی مجری بابلسری برگزار گردید، حجت الاسلام محمد‌اسماعیل_قلی‌پور امام جمعه بابلسر دقایقی به سخنرانی پرداخت.
آقای قلی پور از زحمات سرهنگ رضوانی تقدیر و تشکر کرد و او را فرماندهی انقلابی، مومن و با اخلاق توصیف نمود.
امام جمعه بابلسر همچنین از فرمانده جدید انتظامی شهرستان بابلسر نیز به نیکی یاد کرد و برای او آرزوی موفقیت کرد.
پس از صحبت های امام جمعه بابلسر، سرهنگ رضوانی هم پشت تریبون رفت و از مسئولین و مردم بابلسر در مدت مدیریت دو و نیم ساله‌اش تشکر و قدردانی نمود.
اسماعیل_حسن‌زاده فرماندار بابلسر هم نیز در سخنانی در خصوص وظایف نیروی انتظامی، به بیان نکاتی پرداخت.
آقای حسن‌زاده گفت که یکی از دلایل محبوبیت نیروی انتظامی، اجتماعی و مردمی بودن آن است.
در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بابلسر، اکثر روسای ادارات و مدیران دستگاه‌ها شهرستان بابلسر، فرماندهان نظامی و‌ انتظامی و همچنین اهالی رسانه حضور داشتند.

پیام رضوانی پس از بازنشستگی

أُفَوِّضُ أَمْری إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ

اکنون که به یاری خداوند متعال پس از سی سال تلاش و خدمت در عرصه نظم و امنیت جامعه بازنشسته می شوم خدای را سپاسگزارم که توفیق رفیقم گشت تا در مسیر پر طراوت خدمت و تلاش،با انسان هایی از جنس آب و آیینه و ایمان، همراه و همسفر گردم که این بزرگترین افتخار و بالا ترین مدال زندگی من است

در همین راستا از فرمانده محترم انتظامی استان سردارمیرفیضی، مدیران ومعاونین محترم انتظامی استان، روسای محترم عقیدتی سیاسی وحفاظت اطلاعات، ائمه جمعه معززشهرستان، فرماندارگرامی، نماینده محبوب مجلس شورای اسلامی، فرماندهان جهادی نظامی وانتظامی، اعضای گرانقدر شورای تامین،روسای محترم ادارات،شهرداران ارزشمند،اعضای محترم شوراهای اسلامی،خبرنگاران واصحاب محترم رسانه،سمن های محترم،خیرین محترم امنیت ساز،مردم شریف وهمه همکاران عزیز و مدیران انتظامی شهرستان که همپای اینجانب درحوزه نظم وامنیت تلاش نمودندازصمیم قلب تشکر و تقاضای حلالیت می نمایم.

انتصاب شایسته جناب سرهنگ اسدی رابه فال نیک گرفته وبه ایشان وهمه همکاران تبریک عرض میکنم وآرزوی توفیق دارم

و من ا…التوفیق
سرهنگ عبدالله رضوانی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار