کد خبر: ۷۸۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 05 October 2019

موسی قاسم پیشه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درآمد مصوب و پیش بینی شده عمومی استان مازندران در سال ۹۸ برابر است با ۲۱ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال است که شامل درآمد مالیاتی و غیر مالیاتی است.

وی توضیح داد: از مجموع درآمد پیش بین شده امسال ۱۸ هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال مالیاتی و ۲ هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال سایر درآمدها است که شامل جرائم رانندگی ، ثبت احوال ، پرداختی های ثبت اسناد و دیگر موارد می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: در ۶ ماهه نخست امسال هشت هزار و ۷۴۸ میلیارد ریال وصول شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۵ درصدی را تجربه کرد.

قاسم پیشه همچنین به تقریبا ۶۰ درصد درآمد باقی مانده مصوب بودجه سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه بیشتر درآمدهای مالیاتی و غیر مالیاتی در ۶ماهه دوم سال وصول می شود این مسئله طبیعی است.

وی به درآمد های مالی ۶ ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت : این درآمدها مربوطبه مالیات‌های مستقیم و غیر مستقیم می شود که تاکنون هفت هزار و ۵۵۶ میلیارد ریال از آن جذب شده است.

مدیرکل اقتصادی و دارای مازندران با اشاره به رشد ۲۶/۶ درصدی درآمد مالیاتی امسال افزود: سهم درآمد مالیات مستقیم چهار هزار و ۶۱۶ میلیارد ریال و سهم درآمد مالیات غیر مستقیم ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال بود.

قاسم پیشه همچنین گفت: وصولی خزانه معین استان برای سایر درآمدهای پیش بینی شده در بودجه امسال نیز یکهزار و ۱۹۳ میلیارد ریال بود که نصبت به مصوب قانون بودجه تا کنون ۹۶ درصد تحقق یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار