مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: ساری به انتخاب وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو، به عنوان پایتخت گردشگری در سال ٢٠٢٢ انتخاب شد.
کد خبر: ۷۸۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 05 October 2019

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران سیف‌الله فرزانه، عصر جمعه در آیین گرامیداشت روز جهانی گردشگری در شهرستان محمودآباد، با اشاره به حضور جناب علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سومین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در تاجیکستان، گفت: پروپوزال انتخاب پایتخت گردشگری اکو که به ابتکار ایران مطرح شده بود مورد تصویب وزیران گردشگری قرار گرفت و شهرهای ساری و اردبیل از ایران به‌عنوان پایتخت گردشگری اکو برای سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ انتخاب شدند.
  این مقام مسوول افزود: حمایت از گردشگری تنها با اجرایی شدن مدیریت یکپارچه در استان به سرانجام خواهد رسید.
  عضوشورای اداری استانداری با اشاره به وجود ٨١٢ آببندان در استان گفت: ٧۵ قطعه شناسایی شده و به‌زودی پیرو تفاهم‌نامه با وزارت نیرو، گردشگری این مناطق به جریان خواهد افتاد.
  مدیرکل میراث فرهنگی مازندران ضمن قدردانی از همه خادمان و فعالان گردشگری در استان گفت: جاذبه‌های بی‌شمار طبیعی و تاریخی در استان مازندران فرصت بی‌نظیری برای رونق مازندران گردی است.
  این مقام مسوول با اشاره تکمیل ظرفیت اقامتی در استان گفت: اکنون بهترین زمان برای جذب گردشگر خارجی در کشور و مازندران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار