رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی با اشاره به مشکلات این باشگاه، نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی را به باد انتقاد گرفت.
کد خبر: ۷۸۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 05 October 2019

رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی با اشاره به مشکلات این باشگاه، نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی را به باد انتقاد گرفت.

به نقل از باشگاه نساجی مازندران، فرهاد صنیعی‌فر یکی از مالکان و رئیس هیات مدیره این باشگاه با بیان اینکه انگار دست‌هایی در کار است که نمی‌خواهند شمال کشور صاحب یک نماینده قدرتمند در لیگ برتر باشد، اظهار کرد: همان طور که شاهد بودیم طی سال‌های اخیر تیم‌هایی مثل ملوان، سپیدرود و خونه‌به‌خونه به ورطه نابودی کشانده شدند و متاسفانه در این میان بی‌تفاوتی مسئولان شمال کشور مورد سوال واقع است.

وی با اشاره به اینکه ظاهراً چنین بلایی قرار است سر نساجی هم بیاید، افزود: تمام گرفتاری‌هایی که شما در باشگاه نساجی مشاهده می‌کنید، فقط به واسطه نبودن مدیران و نمایندگان مجلس قدرتمند است.

مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران با اعلام اینکه نمایندگان مجلس دیگر استان‌هایی که نماینده در لیگ برتر دارند را مشاهده کنید، نمایندگان مجلس ما را هم ببینید، خاطرنشان کرد: نمایندگان دیگر استان‌ها حتی بر سر انتخاب داور بازی نیز فدراسیون و وزارت ورزش را زیر فشار و قدرت خود قرار می‌دهند، حتی به گل خوردن یا زدن در دقایق پایانی مسابقات هم ورود می‌کنند و در این خصوص با زعمای ورزش به نفع تیم شهر و استان خود مکاتبه می‌کنند اما نمایندگان ما چطور؟ اصلاً خبری از ما دارند و حال تیم را می‌پرسند؟ نساجی در اولویت چندم آنها قرار دارد؟

صنیعی‌فر خاطرنشان کرد: مسئولان و نمایندگان مازندران که تمام سعی‌شان این بود بنده و آقای حدادیان هر طور که شده تیم‌داری کنیم، الان کجا هستند؟ چرا از ما حمایت نمی‌کنند و هیچ تسهیلات و کمکی که به ما نمی‌کنند. حداقل توانایی آن را هم ندارند که از حق ما در فدراسیون فوتبال دفاع کنند. زور فدراسیون زیاد است و زور ما کم. آیا نمایندگان مردم قائم‌شهر و مازندران به فکر تنها نماینده استانشان و شمال کشور در لیگ برتر هستند؟

مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: ما حدود ۲ میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی از فدراسیون طلبکاریم، حق پخش ما هم که معلوم نیست چه بلایی سرش آمده، با همه این وجود، الان به فدراسیون بدهکار هم شده‌ایم. چرا هیچ فریادرسی در این استان نیست؟ حامیان دروغین نساجی کجا هستند دقیقاً؟ چه کسی به بنده و آقای حدادیان که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم، انگیزه می‌دهد؟ هیچ‌کس! سرمایه‌گذاری ما بدون بازده است و حتی یک ریال هم کسب درآمد نمی‌کنیم، آن‌وقت به آقایان بدهکار هم شده‌ایم.

صنیعی‌فر تاکید کرد: قائمشهر به جز تیم نساجی چه چیزی دارد؟ چه چیزی بهتر و مهیج‌تر از یک تیم لیگ‌برتری می‌تواند سهم استان بزرگ و مهمی چون مازندران باشد، متاسفانه همین نساجی را هم می‌خواهند نابود کنند، این مردم عاشق نساجی هستند، همه زندگی‌شان نساجی است، چرا می‌خواهید تنها امید مردم را از آنها بگیرید؟ وقتی بعد از بازی هواداران عزیز با من صحبت می‌کردند و مشکلات عدم صدور کارت بازیکنان و ... را می‌گفتند، واقعاً جز شرمندگی پاسخی برایشان نداشتم، خدا ما را به‌عنوان وسیله‌ای قرار داد و این فرصت خدمتگذاری را به ما عنایت کرد تا دل این مردم را شاد کنیم اما امروز کاری با ما کردند تا در مقابل مردم روسیاه باشیم.

مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران اضافه کرد: متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند که ما بی‌خیالیم و به فکر تیم نیستیم، مگر می‌شود مالک یک تیم ذره‌ذره آب شدن تیمش را ببیند و طاقت بیاورد؟ برای بنده هم این وضعیت، بسیار سخت و جانکاه است اما چه کنیم که گرفتار وعده و وعیدهای مسئولان شده‌ایم؟

صنیعی‌فر گفت: فدراسیون آن قدر ما را ضعیف و بی‌کس گیر آورده‌ که نه‌تنها حاضر به صدور کارت چند بازیکن ما نیست، بلکه الان اولتیماتوم داده‌اند که جلوی بازی سه بازیکن دیگر را خواهند گرفت. همه فهمیده‌اند که مسئولان مازندران خیالشان هم نیست و هر بلایی که دوست داشته باشند سر نساجی می‌آورند.

وی در پایان عنوان کرد: ظاهراً خوبی‌های ما از حد و حدود خود گذشته و این بلاها حقمان است، با این کارها صنیعی‌فر و حدادیان ذلیل نمی‌شوند بلکه این تیم نساجی است که نابود می‌شود، حقیقتاً با این وضعیت ادامه تیم‌داری برای ما غیرممکن می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار