کد خبر: ۷۸۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ 06 October 2019

به گزارش مدال، فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی مازندران در نامه ای سرگشاده و انتقادی خطاب به عبدالله رضیان نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر او این چنین پاسخ داد:

به نام خدا
جناب آقای عبدالله رضیان
نماینده محترم مردم شریف و ارجمند قائم شهر
سلام علیکم؛
روز گذشته ما، مردم قائم شهر و هواداران نساجی مازندران شاهد صحبت ها و اظهارات حضرتعالی پیرامون این تیم پرطرفدار بودیم. اظهاراتی که ناشی از بی اطلاعی شما نسبت به مسائل و مشکلات تیم نساجی است یا فرار به جلوی جنابعالی برای ادامه بی توجهی به این تیم مردمی است. در هر صورت این صحبت ها جای تامل و جواب بسیار دارد که در زیر بدان خواهم پرداخت. قبل از آن لازم به یادآوری است من فرهاد صنیعی فر نه سیاسی هستم و نه اهل سیاسی کاری! سیاهبازی هم بلد نیستم که اگر بودم امروز شرایط خیلی فرق می کرد. من فقط و فقط یک فرد عادی و ورزشدوست هستم که به پیشنهاد دوست خوبم امیر قلعه نویی برای کمک به تیم نساجی وسط گود آمدم و به لطف زحمات اعضای تیم نساجی، حمایت هواداران و صد البته لطف خدا توانستیم پس از ۲۴ سال همراه این تیم دوست داشتنی به لیگ برتر صعود کنیم. امروز بر خلاف میل باطنی و صرفا برای روشنگری هواداران نساجی مجبور شدم شفاف جواب اظهارات شما را بدهم؛

۱- آقای رضیان! شما آقای رضا حدادیان را به ما و تیم نساجی معرفی کردید؟ شما اصلا ایشان را نمی شناختید بلکه این امیر قلعه نویی دوست مشترک من و رضا حدادیان بود که ایشان را به بنده معرفی کرد و جنابعالی و دوستان در این فعل و انفعال نقشی نداشتید که حالا بحث آن زمان را پیش می کشید. 

۲- در بحث واگذاری اما جناب رضیان! آیا شما خریدار قبلی را تایید نکرده و به ما اعلام نکردید که با خیال راحت تیم نساجی را به آن بنده خدا واگذار کنید چون ۱۲۰ میلیارد تومان نقدینگی دارد؟! چرا این بخش از صحبت های خود با ما را سانسور کردید؟ شاید هم نمی خواستید شریک ۲ ماه بلاتکلیفی باشگاه نساجی شوید که دست آخر منجر به بازگشت دوباره ما شد. بازگشتی که فقط به درخواست هواداران ربط داشت و نه دیگران!

۳- ادعای دیگر شما به عنوان نماینده مردم قائم شهر جای تامل بسیار دارد این است که گفته اید بیشتر هزینه های تیم را آقای حدادیان متقبل شده است. اولا آنچه در خصوص هزینه های باشگاه مطرح می شود فقط به من و رضا حدادیان ربط دارد و به دیگران مربوط نمی شود. در ثانی دلیلی هم وجود ندارد که من یا رضا حدادیان ریز هزینه کرد خود را در اختیار شما بگذاریم. ثالثا شما و امثال شما نمی توانید سیاست "تفرقه بینداز و حکومت کن"  را در نساجی راه بیندازید و این باشگاه را تبدیل به یک باشگاه سیاسی کنید. من یکی حداقل این اجازه را نمی دهم چون سیاسی نیستم و مثل همه طرفداران نساجی، علاقمند به ورزش هستم.

۴- آقای رضیان! مدعی شدید بنده حاضر نشدم سهم خودم از باشگاه نساجی را به قیمت ۱۸ میلیارد تومان به آقای حدادیان واگذار کنم! حالا من از شما می خواهم همین امروز مشتری ۱۸ میلیارد تومانی معرفی کنید تا بلادرنگ تمام سهم خودم را تقدیم کنم ولو آن که به گواه اسناد و مدارک حدود ۲۶ میلیارد تومان برای نساجی هزینه کرده باشم. حتی حاضرم تا یک هفته آینده هم صبر کنم که شما مشتری مورد نظر را پیدا کنید!

۵- آقای نماینده! شما مهم ترین اقدام خود برای کمک به نساجی را تجهیز ورزشگاه شهید وطنی عنوان کرده اید در حالی که همه مردم قائم شهر و مازندران می داننداین اتفاق خوب با تلاش های آقای اسلامی استاندار وقت مازندران و دستور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به وقوع پیوست و با پیگیری های جناب حسین زادگان استاندار ورزشدوست فعلی به سر انجام رسید حضرتعالی هیچ نقشی در آن نداشتید. حالا اگر می خواهید اقدام ارزشمند وزیر ورزش را به نام خود سند بزنید بحث دیگری است.

۶- آقای رضیان! تا جایی که ما و مردم قائم شهر می‌دانیم شما هرگز دغدغه نساجی را نداشته و ندارید کما اینکه در همین اظهار نظر اخیرتان مصاحبه رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال را تایید کرده و بابت ناراحتی آقای نورشرق ابراز همدردی فرموده اید! آیا همین گفتار نشانه کافی برای آشنایی بیشتر هواداران نساجی با شما نیست؟!


7- جناب نماینده، فرموده اید بنده می خواهم با بازی با الفاظ شما را روبروی مردم قائم شهر قرار بدهم! عجبا! اتفاقا برعکس، بازی با الفاظ را من یکی بلد نیستم.

ادعایی هم ندارم اما لطف فرموده و به این سوال کوچک جواب بدهید؛ شما که روبروی مردم و هواداران نساجی نیستید واقعا کنار آنها هستید؟! شما که بعد از صعود تاریخی نساجی به لیگ برتر و برخلاف میل باطنی اعضای تیم و با وساطت شخص بنده وارد رختکن ورزشگاه تختی شدید و پس از گرفتن عکس های یادگاری وعده های رنگارنگی به تیم دادید چه کردید؟ هزار تا تک تومانی به نساجی کمک کردید؟ یک اتوبوس ناقابل برای رفت و آمد تیم اجاره کردید؟ یک زمین مناسب با خوابگاه در اختیارمان گذاشتید که در مازندران تمرین کنیم؟ اصلا می دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟ لطفا خودتان را برای اختلاف هزینه های من و رضا حدادیان دوست خوبم ناراحت نکنید! در هزینه های ۱۰، ۱۵ یا ۲۰ میلیاردی اختلاف یک یا دو میلیاردی امری غیر عادی نیست و خودمان می توانیم آن را حل کنیم اما شما بگویید یک عدد توپ فوتبال به تیم نساجی یا پایه هایش هدیه داده اید که امروز دم از علاقه به نساجی کبیر می زنید؟ 

۷- آقای رضیان! گفته اید قدردان زحمات من هستید. شما نه قدردان من هستید و نه حتی مردمی که به جنابعالی رای دادند وگرنه امروز روبروی نساجی نمی ایستادید و از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون و عدم صدور کارت بازیکنان فعلی تیم دفاع نمی کردید. شما خودتان را به آن راه می زنید درحالی که خوب می دانید بخش عمده ای از دیون  مربوط به گذشته و قبل از مالکیت بنده است اما به جای کمک به تیم و دفاع از حق نساجی وکیل مدافع فدراسیون فوتبال شده اید! لطفا از نمایندگان تبریز، اصفهان و ... یاد بگیرید که بدون شعار و در عمل از تمام ظرفیت های یک نماینده مجلس برای مرتفع کردن مشکلات تیم شهر و استان خود استفاده کرده و می کنند. 

و بالاخره اینکه آقای رضیان! حرف زیاد است اما ادامه صحبت را به زمان مناسب تری موکول می‌کنم. راستی شما  فکر نمی‌کنید شاید با سکوت خود بهتر می توانستید به نساجی کمک کنید؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار