کد خبر: ۷۸۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 08 October 2019

قنبر قنبری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از تخریب چهار ویلای غیرمجاز در بخش بلده خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی و حضور دادستانی و ریاست دادگستری شهرستان نور و همچنین فرماندهی منطقه انتظامی با اعزام ۱۲۰ مامور در محل حاضر شدند و با دو دستگاه لودر اقدام به قلع و قمع همه مستحدثات شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور خاطرنشان کرد: متخلف با وصف تخریب دیوار‌ها در سال گذشته، مجددا اقدام به تکمیل کامل ویلا‌ها کرده و به تعدادی از اشخاص واگذار کرده بود.

قنبری ارزش هریک از ویلا‌ها را بیش از هشت میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ارزش تقریبی این ویلا‌ها مجموعاً بیش از ۳۲ میلیارد ریال ارزیابی شده و به جهت استحکام ساختمان‌ها عملیات تخریب بیش از پنج ساعت طول کشید.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور در پایان بیان کرد: در همان تاریخ به اتفاق رئیس حوزه قضایی، دادستانی و رئیس منابع طبیعی شهرستان نور در شرکت شن سازان هراز که حکم قلع و قمع اعیانی‌های آن به جهت ساخت و ساز در خارج از محدوده پروانه صورت گرفته بود در محل حاضرشده و با انتقال مالکیت کل اعیانی از سوی شرکت محکوم علیه به منابع طبیعی جهت بهره برداری لازم از سوی شرکت محکوم علیه موضوع موقتا حل و فصل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار