فرمانده انتظامی مازندران از کشف 380 میلیاردی انواع کالای قاچاق به ارزش 380 میلیارد ریال در سطح استان طی شش ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ 08 October 2019

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی با اجرای طرح های مختلف موفق شدندف بیش از 380 میلیاردریال انواع کالای قاچاق را کشف کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با جرایم اقتصادی 720 تن انواع چوب جنگلی قاچاق به ارزشی بالغ بر 140 میلیارد ریال در سطح استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در مجموع هزار و 25 نفر در راستای قاچاق کالا در سطح استان شناسایی و دستگیر شده اند.

میرفیضی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر 380 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 72 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به رفع تصرف 135 هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی از دست زمین خواران یادآور شد: برابر اعلام کارشناسان ارزش این میزان زمین 319 میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران به حوزه مقابله با احتکار کالا و برخورد با محتکران اشاره کرد و افزود: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 4 میلیارد و 320 میلیون ریال انواع کالای احتکاری که اغلب از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بوده کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار