تیم ملی والیبال ایران در جدالی حساس مقابل آرژانتین به پیروزی رسید.
کد خبر: ۷۸۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 11 October 2019

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۵:۳۰ امروز در هشتمین بازی خود در جام جهانی والیبال به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه سه بر ۲ پیروز شد. ست‌های اول، چهارم و پنجم این بازی با امتیازات ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۰ به سود ایران رقم خورد و آرژانتین در ست‌های دوم و سوم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسید.

ایرنا- این مسابقه برای تعیین رتبه نهایی دو تیم اهمیت زیادی داشت زیرا ایران و آرژانتین برای رسیدن به رتبه ششم مسابقات رقابت دارند. پس از پایان بازی هم ایران با ۴ برد و ۱۱ امتیاز ششم شد و آرژانتین با ۳ برد و ۱۰ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت. البته رتبه نهایی تیم‌ها پس از پایان تمام مسابقات مشخص خواهد شد.

در بازی امروز، سعید معروف پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی ایران قرار گرفت و در تمام پنج ست هم بازی کرد. ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران، علاوه بر معروف، میلاد عبادی‌پور، مسعود غلامی، امیر غفور، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین اسفندیار و محمدرضا حضرت‌پور را هم در ترکیب اصلی قرار داد. البته پوریا یلی در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به جای غفور در ترکیب اصلی بود و پوریا فیاضی هم از میانه ست دوم به جای امیرحسین اسفندیار وارد زمین شد و تا پایان مسابقه در ترکیب تیم باقی ماند.

تیم ملی ایران فردا مسابقه ندارد ولی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه باید در سه بازی حساس مقابل ژاپن، ایتالیا و لهستان قرار بگیرد.

نتایج و برنامه مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ والیبال

سه‌شنبه ۹ مهر ساعت ۸:۳۰، ایران ۱ - روسیه ۳

چهارشنبه ۱۰ مهر ساعت ۵:۳۰، ایران ۱ - مصر ۳

جمعه ۱۲ مهر ساعت ۵:۳۰، ایران ۳ - کانادا ۱

شنبه ۱۳ مهر ساعت ۱۱:۳۰، ایران ۳ - استرالیا ۱

یکشنبه ۱۴ مهر ساعت ۸:۳۰، ایران ۱ - برزیل ۳

چهارشنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۲:۳۰، ایران ۱ - آمریکا ۳

پنجشنبه ۱۸ مهر ساعت ۸:۳۰، ایران ۳ - تونس ۰

جمعه ۱۹ مهر ساعت ۵:۳۰، ایران ۳ - آرژانتین ۲

یکشنبه ۲۱ مهر ساعت ۱۳:۵۰، ایران - ژاپن

دوشنبه ۲۲ مهر ساعت ۹:۳۰، ایران - ایتالیا

سه‌شنبه ۲۳ مهر ساعت ۷، ایران - لهستان

میزبانی جام جهانی والیبال به غیر از دو دوره اول که در لهستان و آلمان شرقی برگزار شد، به صورت دائمی به عهده ژاپن قرار دارد. روسیه با ۶ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز پرافتخارترین تیم تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود.

ایران تا کنون سه بار در جام جهانی والیبال شرکت کرده است. تیم ملی والیبال ایران در سال ۱۹۹۱ یازدهم، در جام جهانی ۲۰۱۱ نهم و در سال ۲۰۱۵ هشتم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار