وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار مردم از دبیر و تیم مدیریتی او زیاد است و امیدواریم کشتی یک نتیجه تاریخی را در توکیو کسب کند.
کد خبر: ۷۸۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 12 October 2019

به نقل از وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان در ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک که با حضور رییس فدراسیون کشتی برگزار شد، گفت: هم اکنون جمعی از نخبگان و قهرمانان هدایت کشتی کشور را بر عهده دارند و به همین سیب اننآر مردم از آنها برای سربلندی ورزش ایران در بازیهای المپیک بسیار زیاد است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: کشتی به لحاظ فنی و مدیریتی مجموعه بسیار قدرتمندی است و انتظار دارم با همدلی و تدبیر و نتایج درخشان کام مردم ایران شیرین شود. مسئولیت و نقش آقای دبیر در این بین زیاد و مهم است چرا که انتظارات مردم از این فدراسیون برای المپیک بسیار بالاست.

وزیر ورزش و جوانان گفت: همه ما باید در مسیر امیدواری و شادکامی مردم حرکت کنیم، معتقدم تیم مدیریتی آقایان دبیر، سوریان و رنگرز در فدراسیون کشتی به لحاظ فنی بسیار مجرب است و با توجه به کارنامه این مجموعه انتظار مردم از این نخبگان کسب نتیجه بسیار خوب در المپیک است.

وی در پایان با تاکید بر نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به کشتی تاکید کرد: ما حتما به کشتی به طور خاص کمک می کنیم و نمی گذاریم دست تنها بمانند. بیشترین انتظارات در مسابقات همیشه از کشتی است و ما هم تلاش می کنیم از آنها پشتیبانی خاص داشته باشیم تا به خواست خدا در توکیو یک نتیجه تاریخی مانند المپیک لندن برای کشتی رقم بخورد.

در این نشست که علاوه بر علیرضا دبیر با حضور غلامرضا محمدی و حسن رنگرز برگزار شد، گزارشی از عملکرد تیم های ملی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی و وضعیت کسب سایر سهمیه های باقیمانده برای المپیک 2020 در ادامه راه داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار