به دلیل موقعیت جنگلی منطقه و تاریکی هوا،‌ نیروهای امدادی از عصر روز گذشته تا پاسی از شب موفق به یافتن انها نشدند ولی تلاش برای یافتن این افراد توسط تعدادی از کوهنوردان منطقه ، محیط بانان و نیروهای امداد و نجات هلال احمر ادامه یافت تا سر انجام هر پنج نفر سالم پیدا و به منطقه شهری منتقل شدند.
کد خبر: ۷۸۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 18 October 2019

یک گروه پنج نفره که عصر روز پنجشنبه در جنگل‌های نجارده نوشهر گم شده بودند، بامداد امروز جمعه با تلاش نیروهای امدادی این شهرستان پیدا شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : این گروه پنج نفره عصر روز گذشته در جنگل های نجارده این شهرستان گم شده بودند و بلافاصله پس از اطلاع از مفقودی این افراد ، تیم های امدادی وارد عمل شدند.

علیرضا نوشیروانی افزود :‌ به دلیل موقعیت جنگلی منطقه و تاریکی هوا،‌ نیروهای امدادی از عصر روز گذشته تا پاسی از شب موفق به یافتن انها نشدند ولی تلاش برای یافتن این افراد توسط تعدادی از کوهنوردان منطقه ، محیط بانان و نیروهای امداد و نجات هلال احمر ادامه یافت تا سر انجام هر پنج نفر سالم پیدا و به منطقه شهری منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر گفت : بررسی ها نشان داد که این گروه غیر بومی آشنایی چندانی به جنگل های این منطقه نداشتند و به همین خاطر گم شده بودند.

وی افزود: این افراد برای چیدین قارچ جنگلی وارد منطقه جنگلی"نمک خوانی" در حوالی روستای نجارده بخش مرکزی شهرستان نوشهر شدند .

همه سال در فصول مختلف تعداد زیادی از مسافران و گردشگران برای استفاده از طبیعت جنگلی منطقه به دلیل آشنا نبودن به محیط پیرامونی مسیر برگشت خودشان را گم می کنند.

شهرستان ۱۲۵ هزار نفری نوشهر در غرب مازندران قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار