اما الان سوال من این است که ما به عنوان بازیکن پرسپولیس خانواده نداریم که در تبریز هر چه دل شان خواستند می‌گویند اما هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و اکنون اما سریعا اینچنین رفتار می‌کنند؟ همانطور که گفتم من خودم منتقد این رفتار و فحاشی هستم و از آن متنفرم اما کمیته انضباطی و فدراسیون کجا بودند
کد خبر: ۷۹۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ 03 November 2019

ماجرای مربوط به استادیوم آزادی و فحاشی برخی از هواداران به رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی با واکنش سریع کمیته انضباطی همراه شد و رفتار هواداران پرسپولیس در فحاشی به مادر سرمربی حریف که جزو خانواده شهید است با بیانیه فدراسیون همراه شد. موضوعی که اکنون با انتقاد امید عالیشاه همراه شده است.

کاپیتان پرسپولیس در دیدار روز گذشته مقابل ماشین سازی در اینباره گفت: اول باید بگویم به طور کلی از این اتفاق که به خانواده بازیکنان و هر کسی در استادیوم و فضای مجازی فحاشی شود انتقاد دارم و این حرکت خیلی زشت است. هر کسی روز بد و خوب دارد و این مساله به خانواده اش ربطی ندارد که بخواهد فحش بخورد. هیچکس این اتفاق را دوست ندارد و خانواده ما هم مسلما این مسائل را می شنوند یا در صفحه ما هستند و این چیزها را می‌بینند و واقعا خجالت آور و زشت است.

وی درباره موضع فدراسیون نیز گفت: اما الان سوال من این است که ما به عنوان بازیکن پرسپولیس خانواده نداریم که در تبریز هر چه دل شان خواستند می‌گویند اما هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و اکنون اما سریعا اینچنین رفتار می‌کنند؟ همانطور که گفتم من خودم منتقد این رفتار و فحاشی هستم و از آن متنفرم اما کمیته انضباطی و فدراسیون کجا بودند وقتی همین بازی قبلی بیرانوند ۱۰۰ دقیقه فحش خورد؟ کجا بودند که من بازی با ماشین سازی در فصل گذشته از طرف طرفداران تراکتور فحش خوردم؟ به خانواده شهدا باشد که منم خانواده شهید هستم و مادرم خواهر شهید است و خجالت نکشیدند فحش می‌دادند؟ دم کمیته انضباطی گرم!

عالیشاه با گلایه حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: چند سال است که نمی‌توانند از نظر فنی پرسپولیس را متوقف کنند و هر توهمی که دل‌شان می‌خواهند می‌گویند. به توهم باشد باید ماجرا لیگ پانزدهم که قهرمانی را از ما گرفت به عنوان زشت ترین اتفاقات یاد کنیم. به توهم باشد باید ماجرای گل محمد نوری که آفساید گرفتند و چند سال بعد کمک داورش حتی اعتراف کرد به عنوان زشت ترین یاد کنیم. هر بازی یک ماجرایی راه می‌اندازند تا هواداران را به جان ما بیندازند و فکر نمی‌کنند که ما هم خانواده داریم. پرسپولیس هم از داور ضربه خورد و سود هم برد اما این توهمات چیست؟ ما اگر بخواهیم به این توهمات توجه کنیم که نباید هر هفته سخت ترین تمرینات را تحمل کنیم و می‌رویم و وزیر و فلان کس برای ما گل می زند. نیاز نیست بدون بازیکن شرایط سخت را تحمل کنیم و سه بازیکن ما رباط بدهند و فشاری به خودمان وارد کنیم. آقایان بهتر است به جای این توهمات در زمین فوتبالی حرف بزنند.

کاپیتان سوم سرخپوشان در پایان گفت: ما در این فصل از رقبا عقب افتادیم، باختیم و ... اما چیزی گفتیم؟ بس کنید و بگذارید تماشاگر از فوتبال لذت ببرد و با این توهمات کام همه را تلخ نکنید. یک نفر کور می شود، یک نفر سرمایه خود که یک ماشین قسطی است را از دست می دهد و یک کودک می‌میرد. دل‌تان به درد نمی آید؟ بس کنید و بگذارید فوتبال همان در زمین باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار