علیپور حداقل در مقابل شعارهای اعتراضی مردم خویشتنداری به خرج داد و بعد از رسیدن به خانه هم در پستی بلند بالا از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد. ببینید طارمی دیگر کیست که آدم را در چنین شرایط بغرنجی از علیپور ممنون می‌کند!
کد خبر: ۷۹۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰ 03 November 2019

پنالتی چیپ از دست رفته علی علیپور در برابر ماشین‌سازی، همه را یاد پنالتی مشابه مهدی طارمی در دیدار با الریان قطر انداخت که آن هم از دست رفت. این پنالتی مربوط به مسابقات مرحله گروهی دو فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا می‌شد؛ همان فصلی که پرسپولیس تا نیمه‌نهایی پیش رفت و آنجا به الهلال باخت. سرخپوشان در آن بازی خانگی برابر الریان به شدت به پیروزی نیاز داشتند و با نتیجه‌ای غیر از برد، در معرض حذف قرار می‌گرفتند. بنابراین کمتر کسی می‌توانست تصور کند طارمی پنالتی‌اش را چیپ بزند، اما او این کار را کرد، پنالتی خراب شد، بازی گره خورد و نهایتا هم مساوی تمام شد؛

هرچند به لطف نتیجه بازی همزمان و اتفاقات عجیب روز آخر، پرسپولیس سرانجام از گروهش صعود کرد. نکته مهم اما اینجاست که اواخر بازی با الریان، طارمی که روحیه‌اش را کاملا از دست داده بود تعویض شد. او در لحظه تعویض با اعتراض بخشی از هواداران روبه‌رو شد، اما به جای اینکه سرش را پایین بگیرد یا عذرخواهی کند، رو به آنها «هیس» نشان داد! این همان تصویر هیس معروف به جا مانده از طارمی است که رابطه او با هواداران را مخدوش کرد. از این نظر باز باید از علی علیپور ممنون باشیم که بعد از اشتباه وحشتناکش، حداقل در مقابل شعارهای اعتراضی مردم خویشتنداری به خرج داد و بعد از رسیدن به خانه هم در پستی بلند بالا از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد. ببینید طارمی دیگر کیست که آدم را در چنین شرایط بغرنجی از علیپور ممنون می‌کند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار