به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران در سالن «سرداران شهید نوبخت» بابلسر
در ضمن تیم آذربایجان شرقی با کسب ۲ نشان طلا، یک نقره و یک برنز و ۳۴۰ امتیاز دوم شد وتیم اصفهان هم با دو نشان طلا و ۳ برنز به مقام سومی این مسابقات دست یافت. تیم های کرمانشاه، تهران، خوزستان، فارس در رده های چهارم تا هفتم این مسابقات قرار گرفتند.
کد خبر: ۷۹۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ 09 November 2019

به گزارش تابناک مازندران، سی امین دوره مسابقات تکواندو نوجوانان پسر کشور "جام سفیر کره جنوبی" که در شهر ساحلی بابلسر جریان داشت، با قهرمانی تکواندوکاران مازنی به کار خود خاتمه داد.

بر اساس این گزارش، این مسابقات از پنجشنبه شب هفته گذشته با شرکت ۳۰۶ تکواندوکار از استان های سراسر کشور به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران در سالن «سرداران شهید نوبخت» بابلسر جریان داشت، صبح امروز با قهرمانی تکواندوکاران استان میزبان به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش نوجوانان تکواندوکار مازندران با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و ۴۶۷ امتیاز توانستند کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند و اسماعیل اسماعیل پور به عنوان بهترین سرمربی کشور نیز در این دوره از رقابت ها انتخاب شد.

هوگوپوشان آذربایجان شرقی با ۲ طلا، یک نقره، یک برنز و ۳۴۰ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند و اصفهانی ها نیز با ۲ طلا، ۳ برنز و ۳۲۹ امتیاز عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.

تیم‌های کرمانشاه، تهران، خوزستان، فارس، مازندران، زنجان و البرز نیز به ترتیب عنوان چهارم تا دهمی را کسب کردند.

منصور حدادی به عنوان بهترین داور کشور در این دوره از رقابت ها انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران مسابقات دختران نوجوان تکواندوکار قهرمانی کشور نیز فردا یکشنبه ۱۹ آبان ماه در بابلسر پیگیری خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار