دیدار هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برترفوتبال بین تیم‌های نساجی با استقلال تهران در قائمشهر از اول اذرماه به چهارم آذر ۹۸ موکول شده‌است.
کد خبر: ۷۹۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ 11 November 2019

به گزارش روز دوشنبه کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال ایران به دلیل همزمانی دیدار هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر با اردوی تیم ملی امید و انجام دیدار دوستانه با تیم امید قطر در تاریخ ۳۰ آبان ۹۸ برنامه های بازی نساجی قائمشهر با استقلال تهران در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به دوشنبه چهارم آذرماه موکول شد.
نساجی قائمشهر در حالی به دیدار استقلال تهران در هفته یازدهم این رقابت ها می رود که آبی پوشان تهرانی با مربی ایتالیایی روزهای خوش خود را سپری می کنند و ۷ بازی بدون باخت را پشت سر می گذارند و در هفته دهم آبی پوشان تیم نفت آبادان را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دادند.
این درحالیست که تیم نساجی قائمشهر به دلیل تاخیر ناشی از صدور کارت چهار بازیکن این تیم از سوی فدراسیون فوتبال که به دلیل بدهی به بازیکنان و کادر فنی سابق این تیم صورت گرفت، روزهای ناخوشی را در هفته های اخیر سپری کرد.
نساجی قائمشهر از ۱۰ بازی رقابت های لیگ برتر با ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها قرار دارد و هفته یازدهم میزبان استقلال در شهید وطنی است.
دیدار سال قبل دو تیم در هفته هفتم نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر به میزبانی نساجی قائمشهر از آبی پوشان در دور رفت برگزار شد که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
سرمربیگری نساجی قائمشهر را در دیدار در نیم فصل سال قبل رقابت های لیگ برتر جواد نکونام بازیکن اسبق آبی پوشان و کاپیتان تیم ملی بر عهده داشت که در نیم فصل دوم مجید جلالی معروف به آقا معلم تا پایان فصل مسوولیت کادر فنی این تیم را بر عهده گرفت.
در سال جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران، سرمربی نساجی بر عهده محمدرضا مهاجری قرار دارد.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار