مقدماتی یورو ۲۰۲۰؛
تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا که صعود خود به مرحله بعدی رقابت های یورو ۲۰۲۰ را قطعی کرده اند بامداد شنبه در حالی در دیدارهای تشریفاتی خود مقابل رقبا به پیروزی رسیدند که تیم سوئد با عبور از رومانی جواز حضور در مرحله بعدی این مسابقات را بدست آورد.
کد خبر: ۷۹۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 16 November 2019

 

تیم ملی اسپانیا که در گروه ششم با تیم های سوئد، رومانی، نروژ، مالت و جزایرفاور هم گروه است امشب با مالت روبه رو شد.

در این دیدار که درورزشگاه «رامون کارانزا» شهرکادیس کشور اسپانیا برگزار شد شاگردان «روبرتو مورنو» در یک بازی کم برخورد تیم مالت را با نتیجه ۷ بر صفر شکست دادند.

«موراتا» دردقیقه ۲۳ و «سانتی کازارولا» دردقیقه ۴۱، «پائو تورس» دردقیقه ۶۲، «پاپلو سارابلا» دردقیقه ۶۳، «دانی اولمو» دردقیقه ۶۹، «ژرارد مورنو» دردقیقه ۷۱ و «خسوس ناواس» دردقیقه ۸۵ برای ماتادورها گلزنی و برتری درخشان تیم شان مقابل مالت را رقم زدند.

ملی پوشان اسپانیا که پیش از این راهی مرحله بعدی این رقابت ها شده بودند با کسب این پیروزی ۲۳ امتیازی شدند.

تیم مالت نیز با قبول هشتمین شکست خود با ۳ امتیاز به قعر جدول رده بندی این رقابت ها نقل مکان کرد آنان پیش از این دیدار درجایگاه پنجم این جدول و بالاتر از تیم ملی جزایر فارو قرارداشتند.

در دیگر دیدار این گروه نروژ با نتیجه ۴ برصفر جزایر فارو را مغلوب کرد اما در مهم ترین دیدار گروه ششم تیم سوئد میهمان رومانی بود و میزبان خود را شکست داد.

این پیروزی درحالی برای سوئدی ها بدست آمد که آنان با رومانی برای کسب عنوان تیم دوم جدول و راهیابی به مرحله بعدی این رقابت ها جدال نزدیک و شانه به شانه ای داشتند.

سوئدی ها تا پیش ازاین دیدار با کسب ۱۵ امتیاز درجایگاه دوم و رومانیایی ها که با ۱۴ امتیاز در رده سوم این گروه قرار داشتند.

بدین ترتیب و با توجه به نتیجه دیدار بامداد شنبه تیم سوئد صعودش به مرحله بعدی این رقابت ها قطعی کرد و راهی مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ شد.

همچنین تیم ملی ایتالیا در ادامه رقابت های گروه دهم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ با تیم بوسنی وهرزگوین دیدار کرد.

شاگردان «روبرتو مانچینی» درحالیکه تا پیش از این دیدار با کسب ۲۴ امتیاز صعود خود به مرحله بعدی این رقابت ها را قطعی کرده بودند بامداد شنبه در ورزشگاه «بلینو پلجی» شهر زنیکا در بوسنی و هرزگوین به میدان رفتند و میهمان خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادند./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار