تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته ششم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز پنجشنبه میهمان خود تیم شیمیدر قم را با شکست ۷۳ بر ۵۸ بدرقه کرد و به پنجمین پیروزی متوالی خود در این فصل از رقابت‎ها دست یافت.
کد خبر: ۷۹۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ 21 November 2019

در این بازی که در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان و در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر برگزار شد، تیم شهرداری گرگان هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۱۶ بر ۱۳، ۲۲ بر ۱۹، ۱۹ بر ۱۲ و ۱۶ بر ۱۴ با پیروزی پشت سر گذاشت.

یاران مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم شهرداری گرگان با ترکیب اولیه پری پتی، نوید رضایی‌فر، امیرحسین آذری، امیر صدیقی (کاپیتان) و روزبه ارغوان وارد زمین شدند.

همچنین محمدرضا اسلامی سرمربی تیم شیمیدر قم در ترکیب اولیه تیم خود، درو درغوکاسیان، آرن داودی، محمد جمشیدی، مایک‌مازیار رستم‌پور و اصغر کاردوست را قرار داد.

در این بازی پری پتی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۲۴ امتیاز و اثرگذاری ۳۰ بهترین بازیکن میدان و تیم خودش لقب گرفت و علیار نجفی به همراه روزبه ارغوان به ترتیب با ۱۴ و ۱۰ امتیاز و اثرگذاری ۱۰ و ۱۲ دیگر بازیکنان موثر و امتیازآور تیم گرگان بودند.

همچنین در تیم شیمیدر قم، محمد جمشیدی با ۱۵ امتیاز و مایک‌مازیار رستم‌پور با اثرگذاری ۱۶، امتیازآورترین و موثرین بازیکنان این تیم شناخته شدند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که بازی روز دوشنبه‌ گذشته‌اش در برابر ذوب‌آهن اصفهان لغو شده بود، اکنون در پایان هفته ششم با انجام پنج بازی، دارای پنج برد و بدون باخت و کسب ۱۰ امتیاز و بازی کمتر در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و روز دوشنبه هفته آینده در تهران باید به مصاف تیم اکسون برود.

تیم شیمیدر قم هم در پایان هفته ششم با انجام ۶ بازی، سه برد و سه باخت با مجموع ۹ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در دور مقدماتی با حضور ۱۴ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

تیم‌ شهرداری گرگان در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر بعد از تیم پالایش نفت آبادان به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار