نفر اول رشته کشتی آزاد را نیروی زمینی با ۲۷۱ امتیاز، هوا فضا با ۲۰۹ امتیاز و در رشته فرنگی نیز نیروی زمینی با ۳۰۷ امتیاز اول، هوا فضا با ۲۴۶ امتیاز و لرستان با ۱۷۰ امتیاز دوم و سوم شدند.
کد خبر: ۸۰۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 29 November 2019

به گزارش تابناک مازندران، مسابقات جام چهلمین سالگرد تاسیس بسیج سازندگی در رشته کشتی آزاد و فرنگی ویژه نیروهای پنج گانه سپاه پاسداران به میزبانی مازندران در بابلسر برگزار شد.

کاظم غفارپور مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران در حاشیه برگزاری این مسابقات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ظرفیت‌های مازندران در حوزه ورزش به ویژه در رشته کشتی بسیار است، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نیروهای کادر و وظیفه پنج‌گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی مازندران در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شده است.

وی تصریح کرد: کشتی‌گیران شرکت کننده در این مسابقات ۲۰۰ نفر در اوزان مختلف بوده که از نظر تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال قبل رشد ۱۰۰ درصدی را شاهد بودیم.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه نفرات برتر برای انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح برای شرکت در مسابقات جهان معرفی می‌شوند، گفت: مازندران ظرفیت زیادی در رشته‌های ورزشی به ویژه کشتی دارد.

غفارپور خاطرنشان کرد: نفر اول رشته کشتی آزاد را نیروی زمینی با ۲۷۱ امتیاز، هوا فضا با ۲۰۹ امتیاز و در رشته فرنگی نیز نیروی زمینی با ۳۰۷ امتیاز اول، هوا فضا با ۲۴۶ امتیاز و لرستان با ۱۷۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار