استاندار مازندران از گاز رسانی به ۷ روستای هزار جریب بهشهر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 29 November 2019

احمد حسین‌زادگان عصر امروز در آیین افتتاحیه گازرسانی هفت روستای بالا دست منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر و نکا با بیان اینکه وفاق و همدلی در مازندران مهمترین عامل برای توسعه این استان است، اظهار کرد: افتتاح پروژه گازرسانی ۷ روستا در این منطقه یکی از خدمات نظام به مردم است که در سایه وفاق و کار جهادی محقق شد.

وی با اشاره به اینکه باید روستاها به کارگاه تولیدات مختلف متناسب با ظرفیت استان و شهرستان تبدیل و کارآفرینی در آن ایجاد شود، تصریح کرد: اشتغال و بیکاری با کار دولتی حل نمی‌شود، دولت باید بسترهای اشتغال را با تسهیلات کم‌بهره و رفع موانع تولید فراهم کند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا خدمات به تناسب به مناطق مختلف ارائه شود بنابراین در حوزه اقتصادی متناسب با توسعه و با همکاری مسئولان و مردم برای افزایش رفاه تلاش کنیم.

حسین‌زادگان یادآور شد: گاز رسانی یکی از خدمات مهم دولت است که در شرق مازندران بیش از ۱۵۱ روستای کوهستانی در دستور کار گاز رسانی بوده و تاکنون به ۵۸ روستا گازرسانی شده است.

به گزارش ایسنا، پروژه گازرسانی به۱۵۱ روستای هزارجریب با اعتبار ۲۰۰میلیارد تومتان اعتبار آغاز شد که تاکنون ۵۸ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار