سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: وقتی می‌بازیم و هواداران ما را تشویق می‌کنند نشان می‌دهد که گره کار جایی باز می‌شود؛ امسال عهد بسته ایم از فوتبالی که به نمایش می‌گذاریم ل
کد خبر: ۸۰۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 29 November 2019

رضا مهاجری روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش برابر پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی برابر پرسپولیس همیشه شرایط خاص خود را داشته است. هفته گذشته بازیکنان تیم ما برابر استقلال که از دید من بهترین تیم حال حاضر ایران است توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و موقعیت‌های زیادی را خلق کنند. این خلق موقعیت‌ها بر اساس کار تیمی شکل گرفت. آمار آخر بازی به غیر از نتیجه بیشتر به نفع ما بود، اما با دو غفلت برابر استقلال گل خوردیم. استقلال از حداقل‌ها استفاده کرد و توانست برنده این دیدار باشد.

وی افزود: شکست برابر استقلال چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند. هواداران شرایط را درک می‌کنند. امسال تیم، فوتبال خوبی از خود به نمایش می‌گذارد، اما نتایج خوبی کسب نکردیم که قابل دفاع باشد. باید تمرکز خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم موفق عمل کنیم. البته پیشرفت خوبی داشتیم که بازی برابر استقلال این موضوع را نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: اگر تیم خوب بازی نمی‌کرد باید نگران می‌شدیم، اما وقتی تیم خوب بازی می‌کند، باید روی ضربات آخر دقت خود را بالا ببریم. در چند بازی آخر گل نزدیم که در بازی با استقلال این طلسم شکست و سعی می کنیم روند گلزنی‌مان را ادامه دهیم و نتیجه بگیریم.

مهاجری گفت: پرسپولیس تیم شایسته‌ای است که در سه سال اخیر قهرمان فوتبال ایران بوده است. تیم من برای یک بازی سخت آماده است. امیدوارم با شرایطی که رقم می‌خورد در پایان بازیکنان ما شادتر از بازیکنان حریف زمین را ترک کنند.

وی در مورد اینکه کارت بازی برخی از بازیکنان آنها دیر صادر شد، خاطرنشان کرد: این مشکلات یک شبه به وجود نیامده و از پنج سال پیش این مشکلات انباشته شده است. خوشحالم که رفته رفته این مشکلات حل و نساجی به تیم خوبی تبدیل می‌شود. علیرضا حقیقی را به تیم اضافه کردیم و مشکل محمد قاضی هم حل شد. امیدوارم مشکل سایر بازیکنان هم حل شود تا تیم کاملی را باشیم.

وی در مورد بازیکنان غایب تیمش برابر پرسپولیس گفت: مهدی نظری در بازی فردا غایب خواهد بود، اما سایر بازیکنان در شرایط بازی قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد فسخ قرارداد جونیور با پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی اضافه کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنی که از آنها جدا شده، نتوانسته برای تیمش مفید باشد.

وی در مورد نحوه بازی شاگردانش برابر پرسپولیس و اینکه بازی هجومی را در دستور کار قرار خواهد داد یا نه؟ گفت: کمتر بازی بوده که خلق موقعیت، تعداد پاس، مالکیت از تیم حریف کمتر باشد و در بیشتر مواقع تیم ما عملکرد خوبی داشته است. اگر به نحوه دیگری بازی می‌کردیم شاید الان سه امتیاز بیشتر داشتیم، اما وقتی می‌بازیم و هوادار ما را تشویق می‌کند، این نشان می‌دهد که این فوتبال جایی گره‌اش باز می‌شود تا روی ریل موفقیت قرار بگیریم.

مهاجری تاکید کرد: امسال عهد بستیم از فوتبالی که بازی می کنیم لذت ببریم. به طور حتم فردا برابر پرسپولیس کار سختی داریم؛ چرا که پرسپولیس بازیکنانی دارد که بتواند کفه ترازو را به نفع آن تیم پایین بیاورند. فرصت محدودی داشتیم، اما بازیکنان من برای بازی فردا آمادگی ذهنی و روانی را دارند.

وی در مورد آلودگی هوا و احتمال لغو بازی گفت: ما در تهران تمرین می‌کنیم و در زمان تمرین مجبور هستیم هر ۱۰ دقیقه یک بار تمرین را نگه داریم تا بازیکنان از نظر تنفس دچار مشکل نشوند. این شرایط آب و هوایی روی همه تاثیر می‌گذارد. این مشکل وجود دارد، با این حال باید جلو برویم.

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته دوازدهم لیگ برتر عصر فردا شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس خواهد بود.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار