سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اتحادیه جهانی در حال رایزنی با کشورهای شرکت کننده برای نهایی کردن برگزاری تاریخ جام جهانی کشتی فرنگی است.
کد خبر: ۸۰۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹ 01 December 2019

حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره علت حذف تاریخ جام جهانی کشتی فرنگی از تقویم اتحادیه جهانی اظهار داشت: این موضوع الزاماً نمی‌تواند به معنای لغو رسمی این مسابقات باشد و می‌تواند تفاسیر متعددی داشته باشد. معمولاً وقتی رقابتی تعلیق می‌شود اتحادیه جهانی آن را از تقویم خود تا زمان قطعی شدن تاریخ برگزاری به حالت تعلیق درمی‌آورد.

وی در پاسخ به این پرسش که برگزاری یا عدم برگزاری این مسابقات در چه مرحله‌ای است، عنوان کرد: آخرین ایمیلی که از اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون آمده مبنی بر این است که در حال رایزنی با کشورهای شرکت‌کننده در این مسابقات برای تعیین تاریخ برگزاری مسابقات هستند.

سخنگوی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد:‌ آنچه در اراده ما برای برگزاری مسابقات در تاریخ‌های اعلام شده است، انجام شده و این آمادگی را داریم که مسابقات را به بهترین شکل با توجه به آمادگی تمامی زیرساخت‌ها برگزار کنیم، اما برگزاری یا عدم برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در اختیار ما نیست چون نمی‌توانیم برای اتحادیه جهانی تعیین تکلیف کنیم و به عنوان زیر مجموعه این اتحادیه تحت سیاست‌ها و راهبردهای فدراسیون جهانی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار