کد خبر: ۸۰۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 01 December 2019

رئیس ستاد انتخابات مازندران، شمار ثبت نام کنندگان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اولین روز در حوزه های انتخابیه ۲۱ نفر اعلام کرد.

حسین حسن نژاد در گفتگو با خبرنگار مهربا بیان اینکه از نظر زیرساخت در تمامی حوزه های اصلی و فرعی مشکلی نداریم گفت: روز پنجشنبه گذشته مانور برگزاری انتخابات در استان برگزار شد و همه فرایندهای انتخابات در حوزه های اصلی و فرعی تمرین شد.

وی ادامه داد: سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری نیز در این مانور جواب داد و امیدواریم از این امکانات در انتخابات نیز به خوبی بهره برداری کنیم.

حسن نژاد با اظهار اینکه مشکلی نیز از نظر فناوری در انتخابات نداریم درباره انتخابات الکترونیک برگزاری آن را منوط به نظر شورای نگهبان دانست و گفت: ممکن است در برخی از حوزه های انتخابیه، انتخابات الکترونیک برگزار شود و اکنون تمامی فرایندهای اخذ رای منهای رای به صورت تقریبا الکترونیکی اس.ت.

رئیس ستاد انتخابات مازندران درباره آمار ثبت نام کنندگان در اولین روز برای داوطلبی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در روز اول ثبت نام انتخابات مجلس دهم در استان ۱۹ نفر ثبت نام کرده بودند و این تعداد در روز جاری ۲۱ نفر در ۹ حوزه انتخابیه ثبت نام کردند.

وی افزود: از این تعداد چهار نفر در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت، دو نفر در حوزه بهشهر، گلوگاه و نکا، دو نفر در حوزه بابل، دو نفر در آمل، پنج نفر در حوزه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار، ۴ نفر در حوزه ساری و میاندرود و دو نفر در حوزه عباس آباد، تنکابن و رامسر ثبت نام کردند.

حسن نژاد یادآور شد: از مجموع ۲۱ نفر،  ۱۹ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، یک نفر دکترا و یک نفر دارای مدرک حوزوی است، ۹ نفر ایثارگر و ۱۲ نفر غیرایثارگر بودند و هیچ یک از آنان سابقه نمایندگی را ندارند.

وی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان یک نفر بیکار، چهار نفر کارمند، یک نفر پزشک، سه نفر سایر بوده است.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه اصلی و ۱۲ کرسی در مجلس دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار