استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در این برهه زمانی باید از همه ظرفیت‌های کشور و نظام برای رونق تولید استفاده کرد از بانک‌ها خواست تا با تمام توان و قوا از کارآفرینان واقعی حمایت کنند.
کد خبر: ۸۰۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱ 02 December 2019

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه شورای هماهنگی بانک های مازندران ضمن قدردانی از بانک های عامل ، افزود : این مجموعه در شرایط تحریم، با ارایه تسهیلات اشتغال و رونق تولید برای کاهش موانع و مشکلات در این مسیر تلاش کردند و می کنند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی با پرهیز از نگاه بخشی می بایست در جهت ضرورت ها و جهت گیری های اقتصادی موثر حرکت کنیم.

استاندار مازندران ضمن تاکید بر اینکه در مسیر رونق تولید می بایست ملاحظات بانک ها و دستگاه های اجرایی را نیز در نظر گرفت ، گفت: تسهیلات حوزه تولید باید بسیار هدفمند توزیع و به تولیدکنندگان واقعی ارائه شود تا هدف اساسی ارائه این تسهیلات که همان حفظ اشتغال موجود و رونق تولید است ، محقق شود .

وی همچنین در ادامه به نقش بانکها در حوزه ذخیره سازی مرکبات مازندران اشاره کرد و افزود : فرمانداران در جهت دهی تسهیلات و نظارت بر هزینه کرد این مقوله نقش اساسی دارند تا به سرانجام درست و خوشایندی برسیم .

معاونت امور اقتصادی استانداری مازندران پیش از این اعلام کرد که پارسال به ۲۱۱ متقاضی تسهیلات رونق تولید بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات از این محل پرداخت شد.

بیش از سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در مازندران فعالیت دارد و حدود ۶۰ هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند و حجم سرمایه گذاری این واحدها نیز ۸۰ هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار