آیت‌الله محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران عصر روز گذشته در پی دریافت نامه یک پیر مرد روستایی که از فقدان امکانات اولیه زندگی گلایه کرده بود، شخصا برای شنیدن درددل و رسیدگی به مشکلات این پیرمرد در منزل وی حاضر شده است.
کد خبر: ۸۰۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 03 December 2019

کمتر از یک‌ماه است که آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی به‌عنوان نماینده ولی فقیه در استان مازندران فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت شاهد دیدارهای متعدد وی با مسؤولان مختلف بودیم.

 روزهای پُرکار نماینده ولی فقیه در مازندران همچنان ادامه دارد و در این مدت شاهد نشست‌ها و دیدارهای مختلف در دفتر وی و همچنین در جلسات متعدد بوده‌ایم.

 موضوع مهمی که از خصوصیات اخلاقی بارز نماینده ولی فقیه در مازندران است بحث مردم‌داری و ساده‌زیستی است همان‌طوری‌که مردم از نمایندگان ولی فقیه انتظار دارند و این مهم به‌صورت برجسته قابل مشاهده است.

 در کنار دیدارهای مختلفی که نماینده ولی فقیه در مازندران داشته از وضعیت مردم غافل نشده و با وجود دغدغه بسیار موضوع رسیدگی به وضعیت مردم برای در اولویت است و در این زمینه بازدید سرزده‌ای از یک خانواده بی‌بضاعت روستایی در ساری داشته است.

ماجرا از این قرار بوده که نماینده ولی فقیه در مازندران در پاسخ به نامه یک پیرمرد روستایی برای رسیدگی به مشکلات وی سرزده به روستای درازمحله ساری رفت.

آیت‌الله محمدی لائینی عصر روز گذشته در پی دریافت نامه یک پیر مرد روستایی که از فقدان امکانات اولیه زندگی گلایه کرده بود، شخصا برای شنیدن درددل و رسیدگی به مشکلات این پیرمرد در منزل وی حاضر شد.


امام جمعه ساری در این بازدید سرزده علاوه بر گفت‌وگوی صمیمی با این پیرمرد و شنیدن اظهاراتش پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات وی انجام داد و این مهم همان موضوعی است که مردم از نماینده ولی فقیه‌شان انتظار دارند./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار