نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه کاندیدا نمی‌شود.
کد خبر: ۸۰۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۶ 05 December 2019

سیدعلی‌ادیانی‌راد نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در وزارت کشور برای یازدهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد و عملا از دور انتخابات مجلس استان از حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کناره‌گیری کرده است.

ادیانی‌راد خبر ثبت‌نامش در حوزه انتخاباتی تهران را در فضای مجازی منتسب به خودش اعلام کرده است.

ادیانی‌‌راد در دو دوره هشتم و دهم نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه،جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی بوده است.

ادیانی در حال حاضر عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی است.

 مازندران در حال حاضر ۱۲ نماینده از ۹ حوزه انتخابیه دارد.

ثبت‌نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در مازندران آغاز شده است، براساس اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مازندران تا پایان روز گذشته ۲۸ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

به غیر از ادیانی‌راد احتمال عدم ثبت‌نام یکی دیگر از نمایندگان فعلی مجلس مازندران که بنا دارد از تهران کاندیدا شود وجود دارد، این نماینده مجلس که در گفت‌وگو روز گذشته با خبرنگار فارس که نخواست نامش فاش شود؛ گفت در حال جمع‌بندی در ارتباط با این تصمیم هستم.

قاسم‌ احمدی‌لاشکی دیگر نماینده مجلس مازندران از حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت هم در جلسه شواری اداری از عدم ثبت‌نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و در فضای مجازی منتسب به خودش هم این موضوع را اعلام کرد./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار