نساجی مازندران- سپاهان اصفهان؛
دیدار تیم های نساجی مازندران و سپاهان از بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه وطنی قائمشهر امروز پنجشنبه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۰۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 05 December 2019

 دیدار تیم های نساجی مازندران و سپاهان از بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه وطنی قائمشهر امروز پنجشنبه برگزار می شود.

نساجی مازندران و سپاهان در یکی دیگر از بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه وطنی قائمشهر پنجشنبه به میدان می روند .

به گزارش فرتاک ورزشی، نساجی که بازی هفته گذشته خود در برابر پرسپولیس را لغو شده دیده بود، در این هفته باید به مصاف تیم آماده و صدرنشین بازی های لیگ برتر یعنی سپاهان برود، تیمی که در این فصل تنها به قهرمانی می اندیشد و تا این جای کار هم نشان داده است که شایستگی کسب عنوان قهرمانی را دارد.

شاگردان مهاجری در حالی در این بازی میزبان سپاهان خواهند بود که از 11 بازی گذشته خود دارای 11 امتیاز بوده و در رده دوازدهم جدول قرار دارند و این جایگاه با توجه به بضاعت این تیم نمی تواند خیلی هم بد باشد اگر چه جایگاهی مستحکم نمی باشد.
نساجی از 11 بازی گذشته دارای 2پیروزی، 5تساوی و 4 شکست است و شاید بتوان گفت در این بازی علی رغم این که میزبان می باشد، یک تساوی هم راضی کننده خواهد بود و اگر آنها بتوانند پیروز این میدان سخت باشند، کار ارزشمندی انجام داده اند.
در آن سوی میدان سپاهان قرار دارد، تیمی که با 23 امتیاز از 11 بازی گذشته خود در صدر جدول قرار دارد و اگر بتواند در بازی برابرنساجی پیروز میدان باشد، نیمی از راه قهرمانی در نیم فصل را طی کرده است و با توجه به این که یک بازی هم کم تر انجام داده است، یعنی می توان گفت که بخت با آنها بیشتر از دیگر تیم های مدعی است مگر این که در بازی هم زمان بین شهرخودرو و استقلال، شاگردان یحیی گل محمدی بتوانند پیروز میدان باشند و این رقابت هم چنان بین این دو تیم ادامه داشته باشد.

بدون تردید قلعه نویی و شاگردانش در این بازی تنها به پیروزی می اندیشند و این امر می تواند کمی آنها را از حالت احتیاط خارج کرده و بی محابا به دروازه نساجی حمله ور نماید و همین امر برای مهاجمان نساجی که در اوایل فصل بسیار خطرناک ظاهر شده بودند، شرایطی را فراهم می نماید که بار دیگر خود را در موقعیت گلزنی قرار دهند و قلعه نویی و شاگردانش باید مراقب این امر باشند و گلول چند بازی گذشته نساجی که نتوانسته گلزنی نمایند را نخورند.

برچسب ها: نساجی مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار