سرمربی سپاهان می‌گوید عدالت برای تیم های شهرستانی در خصوص اشتباهات داوری رعایت نمی‌شود.
کد خبر: ۸۰۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ 05 December 2019

 امیرقلعه‌نویی سرمربی سپاهان پس از تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: هر بازی که سپاهان می‌کند یکی از بازی‌های خوب لیگ است و این بازی هم اینطور بود. بعد از بازی با استقلال، تیم ما را تحت فشار قرار دادند. من یک سوال دارم. آقای ممبینی! تیم های شهرستانی نباید عدالت برایشان انجام شود؟ جلوی سایپا پنالتی برای ما باید گرفته می‌شد اما پنالتی اعلام نشد. آن پنالتی خیلی واضح‌تر از پنالتی استقلال بود اما آب از آب تکان نخورد. ۵ روز است که مملکت را به خاطر آن پنالتی تحت فشار قرار دادند. بالاخره اشتباه داوری اتفاق می‌افتد. آقای ممبینی نباید داور ها را تحت فشار قرار دهد. ما قبل بازی استقلال بیشترین ضربه را از داوری خوردیم اما برای ما آب از آب تکان نخورد. در این بازی از دو موقعیت نساجی، دو گل دریافت کردیم و به نوعی خودمان، خودمان را تنبیه کردیم. در مجموع بازی بسیار خوبی بود به آقای مهاجری تبریک می‌گویم اما فکر نمی‌کنم تیمی در اینجا انقدر موقعیت توانسته باشد ایجاد کند.

او ادامه داد:‌ بعد از ۲۴ سال ما گروهی را جمع کردیم که نساجی را به سطح اول فوتبال بیاوریم. من واقعا از جیب خودم و از دوستانم خرج کردم تا نساجی به سطح اول فوتبال بیاید. من با آقای پرهام صحبت کردم که نساجی از نو شروع کند. من فیلم بازی نساجی و سپیدرود را برای آقای صنیعی‌فر در انگلیس فرستادم. چند بار تیم نساجی در زمان محمود فکری در هتل گیر کرده بود و من پول فرستادم تا مشکل حل شود. آن موقع آقای حدادیان مالک نبود و به او گفتم ۳۰ میلیون تومان بفرست تا مشکل حل شود. من الان در اوج درگیری‌های که دارم هنوز با بعضی از مسائل باشگاه نساجی در ارتباط هستم. من ۲ ماه در ملوان بودم و ۳۰ میلیون از جیبم دادم تا مشکلات را مقداری حل کنم. نباید چنین حرف‌هایی زده شود. ما امروز هم رفتیم به سمت هواداران گل دادیم.

سرمربی سپاهان افزود: نساجی تیم خوبی است و در بازی‌های باخته حقش نبوده اما در این بازی در دو موقعیت به گل رسیدند و به ما فشار نیاوردند. آقای مهاجری از مربی‌های خوب لیگ برتر است و در محدودیت کار خود را خوب انجام می‌دهد. من ۳ بازیکن نساجی را برای این تیم هماهنگ کردم و می‌خواهم بگویم که رضا دهقانی که بازیکن تیم ما بود و چند تیم می‌خواستند را من به نساجی آوردم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
ممنون اقای قلعه نوعی انشاالله سلامت وبا عزت باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار