رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت:حدود 20 هزار و 500طرح با سرمایه گذاری هزار و 500میلیارد تومان یک سال و نیم گذشته در کشور احیاء شد.
کد خبر: ۸۰۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 10 December 2019

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام امروز در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی مازندران در قائمشهر به تنظیم طرح جامع ستاد اجرایی حضرت امام اشاره و اظهار کرد: در این طرح بنگاه‌های اقتصادی تعطیل یا واحد‌های صنعتی نیمه فعال در بخش‌های متوسط ، کوچک و بزرگ احیاء می‌شوند.

وی افزود: حدود 20 هزار و 500 طرح با سرمایه گذاری هزار و 500 میلیارد تومان یک سال و نیم گذشته در کشور احیا شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه هم اکنون واحد‌های صنعتی زیادی از 3 هزار و 700 شهرک صنعتی در سطح کشور به دلیل کمبود منابع اعتباری و مواد اولیه تقریباً تعطیل یا نیمه تعطیل است، گفت: حدود 4 هزار و 700میلیارد تومان از سرمایه‌های معطل شده در این مدت احیا شد.

وی با یادآوری اینکه محصولات کارخانه نساجی مازندران روزگاری نه چندان دور به کشور‌های اروپایی صادر می‌شد، گفت: برای جلوگیری از واردات پارچه و کاهش وابستگی به روند سرمایه گذاری و تولید سرعت بخشیده ایم.

مخبر از مشارکت 17 میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای احیا کارخانه نساجی مازندران خبر داد و تصریح کرد: میزان تولید پارچه هم اکنون در این کارخانه یک میلیون متر در ماه است که با نصب و راه اندازی دستگاه‌های ریسندگی ظرفیت تولید پارچه به یک و نیم میلیون متر در ماه افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: هم اکنون 350 نفر در این واحد صنعتی مشغول به کار هستند، که با اجرای این طرح ظرفیت اشتغال به دو برابر افزایش می‌یابد.


ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار