توصیه می‌کنم در مورد پرسپولیس کمتر صحبت کنند، کالدرون، رادوشوویچ، برانک، زلاتکو، بشار، رادو و بودیمیر از پرسپولیس طلبکار هستند. بشار این فصل هنوز یک ریال پول نگرفته است.
کد خبر: ۸۰۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶ 10 December 2019

تیم پرسپولیس موفق شد در ورزشگاه آزادی برابر گل‌گهر سیرجان به پیروزی برسد و به رده چهارم صعود کند.
آنچه دیگران میخوانند :

از میکسدزون ورزشگاه آزادی ، سیدجلال حسینی پس از برتری دو بر یک مقابل گل‌گهر اظهار داشت: بازی سختی بود و با حمایت هواداران توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. فاصله دیدارها نزدیک است و خستگی در تن بازیکنان وجود دارد. سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. رقابت بعدی‌مان هم مقابل سایپا است که قطعا سنگین تر خواهد بود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس از اتفاقات این روزهای فوتبال سود می‌برد، گفت: سود یعنی چه؟ کدام مربی خارجی پرسپولیس پول گرفته است؛ برانکو یا کالدرون؟ چه کسی می‌خواهد پول این‌ها را بدهد؟ لطفا ندانسته صحبت نکنند. اگر سند دارند بگویند. توصیه می‌کنم در مورد پرسپولیس کمتر صحبت کنند، کالدرون، رادوشوویچ، برانک، زلاتکو، بشار، رادو و بودیمیر از پرسپولیس طلبکار هستند. بشار این فصل هنوز یک ریال پول نگرفته است.

حسینی ادامه داد: زمانی که هوادار ما گریه می‌کردند، این آقایان کجا بودند؟‌ آقای عراقچی وظیفه اش است به استقلال کمک کند و همه انتظار داریم که کمک بکند. عراقچی یکبار گفت هوادار پرسپولیس هستم، همه صدایشان در آمد. برای ما چه کار کردند؟ طارمی چند ماه محروم بود، پرسپولیس یک فصل و نیم محروم شد اما چه کسی کمک کرد؟ خیلی راحت صحبت می کنند، جواب کسانی که بی منطق حرف می زنند را باید داد.

مدافع پرسپولیس گفت: من، احمد، کمال و چند نفر دیگر، 50 درصد از قرارداد فصل قبل را طلب داریم. فکر نکنند نمی‌توانیم صحبت کنیم. همین درد را ما 6 ماه کشیدیم. طباطبایی می‌گوید مشکل پرسپولیس زود حل شد اما کجا حل شد؟ هواداران ما خون گریه می‌کردند. آن زمان که برانکو خودش پاداش می‌داد، این افراد کجا بودند؟ ما در آن زمان در کورس قهرمانی بودیم و حرف نزدیم اما حالا نمی‌توانیم سکوت کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه برانکو چند بار برای طلبش نامه زده است،‌ عنوان کرد: آقای بانکوک سه نامه زد، چه کسی در این زمینه بررسی و ورود کرد؟ دوستان این کارها را انجام ندهند. پرسپولیس خیلی مشکل دارد. قبل از کالدرون، برانکو و بودیمیر طلبکار هستند. این پرونده‌ها به فیفا برود، چه کسی جواب می‌دهد؟ برای پرسپولیس هیچ کاری نکردند و تا اینجا هم که آمدیم، با حمایت هواداران و مردم بوده است/ورزش3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار