«مدیر مخابرات منطقه مازندران»:
از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ مردم می توانند مشکلات تلفن ثابت خود را پیگیری کنند ؛ ما یک تیم قوی را در مخابرات فعال کردیم تا خدمات ۲۰۱۱۷ را پایش کنند؛ این موضوع از ابتدای سال ۹۸ آغاز شد و ماهانه تقریبا با ۹۰۰۰ مشترک تماس گرفته میشود تا میزان رضایت‌مندی مردم مورد بررسی قرار گیرد؛ در صورتیکه میزان رضایت‌مندی‌ها در هر شهری پایین باشد، با مدیر شهرستان برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۰۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 12 December 2019

به گزارش تابناک مازندران، سامانه ۲۰۱۱۷، با رویکرد پایش رضایت مشتری، از سال ۹۸ در مازندران فعال شد
بر اساس این گزارش، مردم در ساعات ۱۷ تا ۷ صبح ، حضور افراد مشکوک در کنار تجهیزات مخابراتی را سریعا به ۱۱۰ گزارش دهند

 رسول_علی‌اصغرپور، «مدیر مخابرات منطقه مازندران»در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه_الکامپ مازندران در قائم‌شهراظهارداشت:

شرکت‌های خصوصی در این نمایشگاه حضور پررنگی داشتند اما انتظار میرفت که سازمان‌های دولتی نیز در این نمایشگاه حضور موثری داشته باشند

باید بپذیریم که در حوزه اشتغال، باید به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های استارتاپی برویم

آن چیزی که در مخابرات وظیفه ما است، ایجاد بستر برای حضور شرکت‌های استارت‌آپی و کسب و کارهای الکترونیک می‌باشد.

در یکسال اخیر توانستیم بستر مخابراتی ۱۰۰ روستا در مازندران را نوسازی کرده و از طریق فیبرنوری بازسازی کنیم.

با سرویس‌های اینترنت vdsl تا سرعت ۵۰ مگابیت و از طریق سرویس ftth تا سرعت ۲۰۰ مگابیت به مشتریان تحویل میدهیم .

حدود ۴۰۰۰ مشترک در شهرهای مازندران از مزایای سرویس vdsl بهره مند شدند

همچنین ۳۷۰۰ مشترک ftth در سطح استان داریم که حدود ۲۶۰۰ مشترک امسال دایر شدند

به عنوان متولی مخابرات مازندران می‌گویم تششعات دکل‌های مخابراتی کاملا زیر نظر وزارت ارتباطات ، وزارت_بهداشت و #سازمان_انرژی_اتمی کنترل می‌شود و تا میزان خطرپذیری فاصله زیادی دارد

اگر خطری هم باشد، خطرپذیری گوشی های تلفن‌های همراه از دکل‌های مخابراتی خیلی بیشتر است و توصیه ما این است که برای استفاده از تلفن همراه، از هندزفری استفاده کنیم

در صورت تامین فضای ۳۵ مترمربعی در سطح شهرها ، آماده نصب دکل‌های مخابراتی برای مناطق با پوشش آنتن‌دهی ضعیف هستیم.

پروژه چتر وای‌فای یک پروژه بسیار نو و جذابی است که می‌توانید با اکانت اینترنت خانگی در منطقه‌ای که این چتر فراهم می‌شود، استفاده کرد که این پروژه در برخی نقاط مازندران اجرا شده است

سرویس ftth سرویس روز دنیا است؛ ما تنها استانی در کشور هستیم که تمام شهرهای ما بجز یک شهر از پوشش ftth برخوردار است

مشترکین تلفن ثابت که در فاصله حدود ۱۰۰۰ متر از مرکز قرار دارند ، می‌توانند از اینترنت با سرعت ۵۰ مگابیت (vdsl) استفاده کنند.

در یکسال اخیر محورهای دو هزار تنکابن، بندپی بابل، هراز، کندوان، جاده بلده و کجور را توانستیم مجهز به فیبرنوری کنیم

با اعتبار تقریبی ۲۰ میلیارد تومانی از محل درآمد ۳ درصدی اپراتورها (طرح uso) ۲۰۰ کیلومتر از محورهای اصلی مازندران ازجمله آلاشت سوادکوه ، دودانگه ساری و هزارجریب بهشهر را تا پایان سال مجهز به فیبرنوری خواهیم کرد

سایر شرکت‌های اینترنتی همینطور که رقبای ما هستند، رفقای ما نیز هستند؛
حضور سایر شرکتهای ارائه دهنده اینترنت در استان پررنگ بوده و از همکاری کامل مخابرات برخوردارند

در مازندران نزدیک به ۱.۵ میلیون مشترک تلفن ثابت، بیش از ۲.۵ میلیون مشترک تلفن‌همراه و بیش از ۹۰ هزار مشترک adsl, vdsl و ftth را داریم

در ftth بعد از تهران دوم و در vdsl بعد از تهران و اصفهان در کشور #سوم هستیم

اولین استانی هستیم که پایش سامانه ۲۰۱۱۷ را در سطح کشور راه‌اندازی کردیم

از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ مردم می توانند مشکلات تلفن ثابت خود را پیگیری کنند ؛ ما یک تیم قوی را در مخابرات فعال کردیم تا خدمات ۲۰۱۱۷ را پایش کنند؛ این موضوع از ابتدای سال ۹۸ آغاز شد و ماهانه تقریبا با ۹۰۰۰ مشترک تماس گرفته میشود تا میزان رضایت‌مندی مردم مورد بررسی قرار گیرد؛ در صورتیکه میزان رضایت‌مندی‌ها در هر شهری پایین باشد، با مدیر شهرستان برخورد خواهیم کرد.

یکی از مشکلات حاد ما در سطح استان مازندران، سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی است که از حد بحران گذشته است

حائز رتبه یک کشور در پایداری شبکه هستیم

در موضوع سرقت‌ کابل و تجهیزات مخابراتی، نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و مراجع امنیتی پای کار آمدند اما متاسفانه حجم سرقت‌ها بالاست .

به مردم پیشنهاد می‌دهم از ساعت ۱۷ تا ۷ صبح هر فردی را در حال کار یا دستکاری تجهیزات مخابرات دیدند، حتما و سریعا با ۱۱۰ تماس بگیرند

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار