مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهلت ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن در سامانه و همچنین ویرایش اطلاعات تا 23 آذر تمدید شد.
کد خبر: ۸۰۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ 13 December 2019

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن در سامانه maskan.medu.ir از 14 آذر آغاز شد و پایان آن تا امروز تعیین شده بود که این زمان را تا ساعت 20 روز شنبه 23 آذر تمدید کردیم.

 فارس: وی با بیان اینکه تا روز گذشته 145 هزار فرهنگی فاقد مسکن در سامانه ثبت‌نام کردند، گفت: امکان ویرایش اطلاعات تا 23 آذر وجود دارد.

کریمی‌فر تصریح کرد: هنوز برخی فرهنگیان فاقد مسکن ثبت‌نام نکردند و یک سری ثبت‌نام‌ها نیز در استان‌ها به صورت دستی انجام شده که هنوز وارد سامانه نشده است و با احتساب آن آمار، سقف درخواست به همان 170 هزار نفر خواهد رسید.

ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن از صبح روز 14 آذر در سامانه maskan.medu.ir آغاز شد؛ متقاضی و افراد تحت تکفل وی باید فاقد زمین یا واحد مسکونی باشند و تاکنون از هیچ‌یک از امکانات دولتی مانند زمین، واحد مسکونی، تسهیلات یارانه‌ای خرید و احداث مسکن استفاده نکرده باشند یا به عبارت دیگر فرم «ج» در استعلام از سامانه مربوطه راه و شهرسازی سبز باشد.

متقاضی باید متأهل بوده یا سرپرست خانوار باشد و زنان خودسرپرست مشروط به داشتن 35 سال سن می‌توانند در زمره متقاضیان قرار بگیرند؛ اولویت آموزش و پرورش شامل بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، کارکنان شاغل رسمی، پیمانی، قراردادی بالای 20 سال سابقه خدمت، زوجین فرهنگی و بازنشستگان فرهنگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار