نیمه اول دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس با برتری شاگردان گابریل کالدرون به اتمام رسید.
کد خبر: ۸۰۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ 14 December 2019

در یکی دیگر از دیدارهای هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس از ساعت 15 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان کالدرون به پایان رسید. وحید امیری در دقیقه 18 تک گل پرسپولیس را در این نیمه به ثمر رساند.

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، مجتبی لطفی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، کمال الدین نیکخو، روزبه شاه‌علیدوست، سعید غلامعلی‌بیگی، سعید محمدفرد، امیرحسین حسین‌زاده، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، محمد نادری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور.

دقیقه 9: ارسال امیرحسین حسین‌زاده از جناح چپ پرسپولیس با ضربه سر سلیمانی همراه بود که رادو با یک شیرجه به موقع این توپ را مهار کرد.

دقیقه 18: ارسال شیری از جناح راست با ضربه قیچی برگردان امیری همراه بود و در حالی که همه انتظار داشت فلاح‌زاده براحتی این توپ را مهار کند توپ در آخرین لحظه به خاطر ناهمواری زمین کمی تغییر مسیر داد و از زیر دستان این دروازه‌بان وارد دروازه شد.

دقیقه 37: داور اولین کارت زرد را به مهیار جباری از سایپا نشان داد.

دقیقه 38: سیدجلال توپ دفع شده از سوی خط دفاع سایپا را با یک شوت محکم از بالای دروازه این تیم به اوت زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار