با برگزاری مسابقات مردان، شانزدهمین جشنواره ورزشی کارکنان بهزیستی سراسر کشور خاتمه یافت. در رشته های انفرادی گروه مردان و زنان، استان اردبیل در رتبه اول قرار گرفت و استانهای اصفهان و تهران، دوم و سوم شدند.
کد خبر: ۸۱۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 02 January 2020

به گزارش تابناک مازندران، شاهین امینی در حاشیه اختتامیه این مسابقات اظهارداشت: این مسابقات که از ۷ لغایت ۱۲ دی ماه در مجتمع فرهنگی آموزشی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد، در مجموع مسابقات فوتسال، والیبال که طی ماههای گذشته برگزار گردیده و مسابقات این جشنواره در رشته های انفرادی گروه مردان و زنان، استان اردبیل در رتبه اول قرار گرفت و استانهای اصفهان و تهران، دوم و سوم شدند.

برگزاری شانزدهمین جشنواره ورزشی کارکنان بهزیستی کشور در بابلسر
 

 مدیر امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور افزود:
همچنین با برگزاری این مسابقات، کلیه مسابقات ورزشی سازمان بهزیستی در سال ۹۸ در رده معلولین، کم توانان ذهنی، فرزندان تحت پوشش و کارکنان به اتمام رسید که در مجموع به ترتیب استانهای کرمان، تهران و خراسان رضوی بهترین عملکرد ورزشی در رده های مختلف را داشتند.

وی تصریح کرد: بررسی نتایج ورزشی سال ۹۸ نشان از مشارکت بیشتر استانها در برنامه های ورزشی دارد بطوریکه علاوه بر حضور ورزشکاران بیشتر، توزیع مدالها نیز، پراکندگی کمتری داشته و هیچ استان بدون اخذ مدال در جدول رتبه بندی نهایی جشنواره های مختلف ورزشی جامعه هدف و کارکنان وجود ندارد.

در پایان نیز از نفرات و تیم‌های برتر با اهدای مدال و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

گزارش" سیدمحمدکاظمی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار