رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: ۶۲ واحد مسکونی که در سیل امسال تخریب ۱۰۰ درصدی داشتند به طور رسمی در اختیار صاحبان آن‌ها قرار گرفت و یک واحد از آن به طور نمادین برای بقیه واحدها افتتاح شده است.
کد خبر: ۸۱۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 03 January 2020

سید مرتضی بختیاری ظهر (5 شنبه 12 دی ماه)در ویژه برنامه افتتاح ۶۲ واحد مسکن احداثی و ۴۲۰ واحد مسکن تعمیراتی مددجویان سیل زده مازندران که در روستای مرزرود شهرستان ساری برگزار شد، اظهار کرد: توفیقی بر ما حاصل شد تا در استان ۱۰ هزار شهید زاده مازندران حضور یابیم و برنامه‌های خوبی برای مدد جویان انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه ۴۲۰ واحد مسکونی مددجویان سیل زده توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا و کمیته امداد بازسازی شده است، تصریح کرد: برای ساخت هر واحد ۵۰ متری مبلغ ۲۵ میلیون تومان کمک بلا عوض و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره از طرف بنیاد مسکن با بازپرداخت ۱۵ ساله پرداخت شده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خاطرنشان کرد: تجهیزات مسکن خانواده‌های سیل زده هم با مشارکت خیرین انجام خواهد شد بنابراین اگر کنار هم باشیم کارها به راحتی قابل انجام خواهد بود.
بختیاری گفت: روز گذشته بازدید نزدیک با خانواده‌های تحت پوشش مازندران انجام شد و امروز هم در بهشهر و شهرهای دیگر مازندران با کارگروه‌های اشتغال این استان بازدید خواهیم داشت.

ساخت ۷۸ واحد مسکونی مناطق سیل زده در مازندران رو به اتمام است
محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در ادامه افزود: ساخت ۷۸ واحد مناطق سیل زده مازندران سال تقریباً جزء واحدهای آخر بوده است.
وی با بیان اینکه یک واحد مسکونی با همت گروه‌های بسیج سازندگی سپاه کربلا امروز در روستای مرزرود شهرستان ساری به نتیجه رسیده است، اظهار کرد: پشتیبانی این واحد با کمیته امداد، بنیاد مسکن و مردم روستای مرزرود بوده و این پروژه در چهار ماه قبل تحویل گرفته شده است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: اگر یک بنای ۶۰ متری به دست یک پیمانکار ساخته شود هزینه‌های زیادی برایش دارد اما همت جوانان مومن و انقلابی به عنوان گروه جهادی نباشد به تنهایی نمی‌توان کار کرد چرا که انقلاب ما با همت مردم به نتیجه رسید و حفظ آن هم با خود مردم است.

بابایی خاطرنشان کرد: اگر مسئولین ما در پست و مقامی هستند مرهون دعای خیر محرومین است و امیدواریم خداوند توفیق دهد با رشادت‌هایی که شهدای ما انجام دادند بتوانیم شور و شوق بیشتری برای ملت عزیزمان داشته باشیم.

۸۰ درصد تعمیرات واحد مسکونی سیل زدگان در مازندران را گروه‌های جهادی انجام دادند
رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در ادامه افتتاح واحدهای مسکونی بیان کرد: ۸۰ درصد تعمیرات ۴۲۰ واحد های سیل زده مددجویان را گروه‌های جهادی انجام دادند.
وی عنوان کرد: تمام اقدامات حوزه سیل انجام شده و کسانی که لوازم خانگی منزلشان بر اثر سیل از بین رفته با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تامین شده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خاطرنشان کرد: تمام هزینه‌های ساخت و تعمیرات واحدهای مسکونی سیل زدگان با کمترین هزینه‌های منابع دولتی بوده است چراکه گروه‌های جهادی و مردمی بیشترین همت را داشتند./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار