وضعیت هوای مازندران تا یکشنبه هفته آینده 22 دی ماه
اداره کل هواشناسی وضعیت جوی تا آخر یکشنبه هفته آینده استان مازندران را پیش بینی کرد که هوای این استان طبق پیش بینی کارشناسان این اداره چهارشنبه 18 دی مازندران برفی و بارانی گزارش شده است .
کد خبر: ۸۱۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 06 January 2020

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی وضعیت جوی تا آخر یکشنبه هفته آینده استان مازندران را پیش بینی کرد که هوای این استان طبق پیش بینی کارشناسان این اداره از چهارشنبه 18 دی مازندران برفی و بارانی گزارش شده است .

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌هاي پیش‌يابي هواشناسي، وضعيت جوي استان مازندران از روز دوشنبه 16 دی تا روز یک‏شنبه 22 دی 98 به شرح زير پيش‌بيني مي‏شود. ضمناً تغییرات احتمالی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

دوشنبه و سه شنبه 16 و 17 دی:
صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دمای روزانه

چهارشنبه 18 دی:
صاف تا قسمتی ابری - از اواخر شب ابری از سمت غرب استان به‌تدریج با بارش باران ( در ارتفاعات مه آلود با بارش برف) و وزش باد

پنج‏شنبه 19 دی:
ابری همراه با بارش باران ( در ارتفاعات مه آلود با بارش برف) ، وزش باد و کاهش دما

جمعه 20 دی:
ابری همراه با بارش پراکنده ( در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف) و وزش باد

شنبه 21 دی:
نیمه‌ابری گاهی با افزایش ابر همراه با بارش پراکنده - از شب با کاهش ابر

یک‏شنبه 22 دی:
نیمه‌ابری - در بعدازظهر ابری از سمت غرب استان همراه با بارندگی (در ارتفاعات مه آلود با بارش برف) و وزش باد.

 معاون گروه پیش بینی هواشناسی مازندران گفت : از امروز تا چهارشنبه هوای استان صاف تا نیمه ابری و همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
اسدی با بیان اینکه امروز تا چهارشنبه جو پایداری در استان برقرار است افزود : در مناطق ساحلی و جلگه ای ، احتمال مه صبحگاهی وجود دارد.
وی گفت : با ورود سامانه بارشی به استان در روز‌های پنجشنبه و جمعه با بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.
معاون گروه پیش بینی هواشناسی مازندران افزود: دیروز بابلسر و آمل با بیشینه دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و صبح امروز بلده با کمینه دمای ۱۳ درجه سانتی گراد زیر صفر گرمترین و سردترین مناطق استان بودند.
اسدی گفت : امروز تا چهارشنبه دریا با موج کوتاه همراه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار