کد خبر: ۸۱۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 09 January 2020

بهرام عادلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با بیان اینکه در ساعت 3 و 10 دقیقه حادثه سقوط اتوبوس را به ما اطلاع دادند، گفت: از ظرفیت داخل شهرستان و سایر شهرستان‌ها برای کمک به مصدومان استفاده کردیم.

رئیس بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه با اشاره به حضور 25 مصدوم به بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه، افزود: 25 مجروح را به بیمارستان شهدای زیراب آورند که یک نفر در حال انتقال از بیمارستان به دلیل وخیم‌شدن وضعیتش به بیمارستان شهدا بازگرداننده و فوت شد و یک مادر باردار در داخل بیمارستان احیا و سزارین انجام شد ولی جنین هم فوت شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر صدمات حادثه‌دیدگان سقوط اتوبوس، قفسه سینه بود و تخلیه هوا و تخلیه خون در ریه، سی تی اسکن مغز و ریه هم انجام شد، خاطر نشان کرد: بیمارستان‌های ولی‌عصر قائم‌شهر، رازی قائم‌شهر، بوعلی و امام ساری پذیرای بیماران شدند و 14 نفر را با کمک اورژانس 115 وبقیه را با ظرفیت داخلی منتقل کردیم.

عادلانی با بیان اینکه شکستگی‌ها و صدمه سر هم داشتیم و 6 پزشک متخصص از بامداد امروز تلاش کردند، گفت: سومین حادثه اتوبوس از سال 1393 که مسؤولیت را پذیرفتم، رخ داد و بیمارستان شهدای زیراب در این مورد خدمت‌رسانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار