رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت که برای جمع‌آوری آرای واجدان شرایط شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان سه هزار و ۱۱۲ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۱۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ 10 January 2020

حسین حسن نژاد روز پنجشنبه در مراسم آغاز به کار دوره آموزش منطقه ای تربیت مربی انتخابات مجلس در ساری با اعلام این که احتمال تغییرات جزیی در آمار وجود دارد، افزود که این دوره ۶۴ شعبه بیشتر از دوره گذشته پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار با تاکید بر این که همه جهت گیری ها باید در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفند ماه باشد ، اظهار داشت : ۴۱۷ نفر در مازندران برای نامزدی نمایندگی مجلس یازدهم اعلام داوطلبی کردند که ۳۰ درصد بیشتر از مجلس دهم است.

وی داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس دهم در مازندران را ۳۵۰ نفر اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران آموزش در حوزه اخذ رای و عوامل اجرایی را یک ضرورت خواند و تاکید کرد: نقش شعب اخذ رای در حسن جریان انتخابات بسیار اساسی است و باید اهتمام مجدانه در این راستا صورت گیرد.

آموزش منطقه ای تربیت مربی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور کارشناسانی از استان های تهران، البرز، گیلان، اردبیل، سمنان، گلستان و مازندران به میزبانی استانداری مازندران از صبح امروز در مجتمع شهید بهشتی بهزیستی مازندران در منطقه فرح آباد ساری آغاز به کار کرد.
این دوره آموزشی که در آن اعضای ستاد انتخابات استان مازندران، مدیرکل انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کشور، معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و مدیرکل امنیتی وزارت کشور در آن حضور دارند، به مدت دو روز ادامه دارد.

مازندران با ۹ حوزه انتخابیه ۱۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار