کد خبر: ۸۱۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ 11 January 2020

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مازندران شنبه‌شب به یاد جان‌باختگان سانحه هوایی اخیر شمع روشن و با خانواده‌های آنان ابراز همدردی کردند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه مازندران واقع در بابلسر شامگاه امروز با روشن کردن شمع در جلوی در ورودی دانشگاه یاد و خاطره جان باختگان هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین را که بیشترشان دانشجویان دانشگاههای مختلف ایران بودند گرامی داشتند.

این دانشجویان همچنین با نصب پارچه مشکی و پارچه نوشته های دیگر و عکس هایی از دانشجویان جان باخته ، به خانواده های آنان تسلیت گفتند.

دانشگاه مازندران از دانشگاه های مادر کشور است که حدود ۱۲ هزار دانشجو و حدود ۴۰۰ عضور هیات علمی دارد.

همچنین جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هم شامگاه امروز با روشن کردن شمع و گذاشتن گل و عکس دانشجویان و دانش آموختگان جان باخته همدردی خود را با خانواده های آنان اعلام کردند.

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان تنها دانشگاه صنعتی دولتی شمال کشور بیش از ۶ هزار دانشجو دارد که در ۶ دانشکده تحصیل می کنند.

گزارش خبرنگاران ایرنا حاکیست که مراسم ابراز همدردی مشابهی نیز با روشن کردن شمع ، گذاشتن عکس تعدادی از جان باختگان و آویزان کردن پارچه مشکی در آرامش کامل در بعضی از دانشگاهها و موسسات آموزشی دیگر مازندران نیز برگزار شد.

بر اساس گزارش های رسمی ، دستکم ۱۵۰ هزار دانشجو در حدود ۲۰۰ دانشگاه  موسسه آموزش عالی مازندران در حال تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار