سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران خبر داد
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران از اعلام فراخوان جشنواره هنری «خاتم سلیمان» در موضوعات قاسم سلیمانی، ولایتمدار، شهادت‌، محور مقاومت، آزادگی، مردم‌داری و ساده زیستی در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ 13 January 2020

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، سید محمد حسینی درباره این خبر گفت: جشنواره هنری «خاتم سلیمان» در محورهای طراحی پوستر، تایپو گرافی، موشن گرافیک و پویانمایی در مازندران فراخوان شد.
وی تصریح کرد: تولید آثار خلاقانه و الهام‌بخش، گرامیداشت یاد و نام پر فروغ سردار پر افتخار راه مقاومت، سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» از اهداف این جشنواره است.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران خاطرنشان کرد: سپهبد شهید «قاسم سلیمانی»، ولایتمدار، شهادت‌، محور مقاومت، آزادگی، مردم‌داری و ساده زیستی از موضوعات این جشنواره محسوب می‌شود.
حسینی با بیان اینکه تکنیک و شیوه ارائه اثر برای شرکت در این جشنواره آزاد است، اظهار کرد: متقاضیان به شرکت در جشنواره «خاتم سلیمان» مجاز به شرکت در تمامی رشته‌ها و ارسال ۳ اثر در هر رشته هستند.
وی گفت: هنرمندان متقاضی شرکت در این جشنواره تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را در قالب لوح فشرده از طریق پست به نشانی ساری، میدان امام خمینی(ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران دفتر معاونت فرهنگی رسانه‌ای و یا از طریق ایمیل به آدرس الکترونیکی khatamsoleyman@gmail.com ارائه کنند.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به اینکه این جشنواره با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با همکاری جهاد دانشگاهی و سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود، افزود: زمان داوری، اطلاع‌رسانی و اهدا جوایز بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.
حسینی بیان کرد: جایزه برگزیدگان نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب شامل؛ دیپلم افتخار و مبلغ ۵ میلیون ریال، لوح تقدیر و مبلغ ۳ میلیون ریال و لوح تقدیر به همراه مبلغ ۲ میلیون ریال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار