در شرایطی که هنوز موضع رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزبانی تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان مشخص نشده، حذف بازیهای فردای استقلال و شهرخودرو از تقویم لیگ قهرمانان شایعه عجیبی را راه انداخته مبنی بر آنکه استقلال و شهرخودرو از لیگ قهرمانان کنار کشیده‌اند.
کد خبر: ۸۱۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ 19 January 2020

 

نکته عجیب اینکه این شایعه، در شماره امروز روزنامه خبرورزشی هم دیده می‌شود. به نوشته این روزنامه، احتمال دارد AFC استقلال و شهرخودرو را به دلیل کمبود وقت و فاصله کمی که تا برگزاری رقابتهای پلی‌اف باقی مانده کنار بگذارد، ولی پرسپولیس و سپاهان را در لیگ قهرمانان حفظ کند.

این شایعه عجیب در شرایطی منتشر شده که موضع چهار نماینده ایران در قبال تصمیم احتمالی کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکسان است و بعید است فوتبال ایران حاضر شود، دو نماینده‌اش را فدای دو نماینده دیگر کند.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگار فوتبالی داشته، حذف احتمالی استقلال و شهرخودرو از لیگ قهرمانان را رد کرده و به این نکته اشاره می‌کند که اگر قرار به کناره‌گیری باشد، هر چهار نماینده ایران با یکدیگر کنار خواهند کشید.

از طرف دیگر یک منبع آگاه در باشگاه استقلال هم درباره این موضوع به خبرنگار فوتبالی می‌گوید:" حذف استقلال و شهرخودرو صحت ندارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز قبل به ما اطلاع داد که بازیهایمان در مرحله پلی‌اف به تعویق می‌افتد و شنبه آینده در کشور ثالث که همان قطر است برگزار خواهد شد اما حالا که نمایندگان ایران با این خواسته مخالفت کردند، قرار شده AFC ظرف امروز و فردا موضع نهایی‌اش درباره تیمهای ایرانی را اتخاذ و به ما اعلام کند. ما منتظر پاسخ کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم تا بعد از آن موضعمان را مشخص کنیم"

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار