رئیس شورای شهر بابل:
سرانجام بازگشایی فاز نهایی بلوار شهید یاسینی به همت سید مجتبی حکیم شهرداربابل اجرایی شد چرا که به دلیل هزینه بالای خریداری زمین جهت تملک و انجام آن بسیار کار پر هزینه ایی بوده و‌ به همین دلیل شهرداران گذشته تمایلی به انجام این کار نداشته اند.
کد خبر: ۸۱۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 24 January 2020

به گزارش تابناک مازندران ، آیین کلنگ زنی فاز نهایی بلوار شهید یاسینی با حضور مسئولین شهرستانی و استانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، فرامرزابوالحسنی رئیس شورای شهر بابل در این آیین اظهار داشت:

بازگشایی فاز نهایی بلوار شهید یاسینی با شجاعت سید مجتبی حکیم شهرداربابل اجرایی شد چرا که به دلیل هزینه بالای خریداری زمین جهت تملک و انجام آن بسیار کار پر هزینه ایی بوده و‌ به همین دلیل شهرداران گذشته تمایلی به انجام این کار نداشته اند.

وی افزود: علی رغم اینکه این پروژه برای شهرداری بسیار مهم بوده ولی سالها اجرای آن به تعویق افتاد و اکنون بسیار خرسندم که این نوید را به شهروندان بابلی بدهم که با همت شهردارمحترم این پروژه با اعتبار منابع داخلی شهرداری به مرحله اجرا رسید.

وی ادامه داد:از جمله افتخاراتی که در این ده ماهه نصیب شهرداری بابل شد می توان به تاکید جدی شهردارمحترم بر صرفه جویی اشاره کرد که تا همین دو سال پیش ساختمان ادارای شهرداری در مکانهای استیجاری استقرار داشتند که با جدیت شهردار در جابجایی ساختمانهای ادارای از هزینه گزاف اجاره مکان جلوگیری شد.

ابوالحسنی خاطر نشان کرد: قطعا عملکرد شهردار محترم بر همگان مشخص شد و مدیریت قاطع و‌جدی ایشان در بسیاری از پروژهها باعث ممانعت از هدررفت اعتبارات و سرمایه شهرداری شده برای مثال صرفه جویی در بسیاری از پروژه‌ها میتوان به روشنایی شهر، پایش تصویری و بسیاری قراردادهای دیگر نام برد.

وی افزود:دریافت مطالبات از کسانی که در ادوار گذشته به شهرداری بابل بدهکار بودند نیز از جمله اقدامات شایسته شهردار جوان شهر می باشد که امسال تا ۲۲۰ میلیارد تومان از بدهکاران دریافت شد که این در تاریخ شهرداری بابل بی سابقه است.

رئیس شورای شهر بابل تصریح کرد:با مدیریت اصولی و‌ برنامه ریزی و بکارگیری از متخصصان امر منجر به این شد که ما شاهد رشد چشمگیر فعالیت های شهرداری باشیم که ازشهرداری بابل بعنوان الگو‌ و سرآمد در شهرهای استان نام می برند .

وی افزود:پروژه های عمرانی بسیار خوبی اجرا شد که رضایت خاطر شهروندان از این امر به ما دلگرمی داده و از شهردار محترم درخواست داریم تا با تمام ظرفیت و‌ توان ادامه دهند و قطعا ما به عنوان اعضای شورا از ایشان حمایت می‌کنیم.

وی در پایان گفت: حجم دوبرابری روکش آسفالت در ده ماه گذشته نسبت به سال قبل بسیار جای تقدیر دارد و‌ همچنین عملکرد خوب شهرداری در سایت انجیلسی که بیانگر اتفاقات خوبی در حوزه خدمات شهری می‌باشد.

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار