شهرستان بابل با دارا بودن ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های مختلف از جمله وجود دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر کشوری و همچنین شرکت‌های فعال و توانمند در حوزه IT، پتانسیل‌های بالقوه در تولید محتوا و خلق ثروت در حوزه فناوری اطلاعات را داراست.
کد خبر: ۸۱۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ 24 January 2020

به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز مرتضی کبیری «سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران» با علی نجفی نماینده مردم بابل دیدار کرد.

دیدار سرپرست ICT استان با نماینده بابل
 

کبیری در ابتدای این دیدار ضمن ارایه گزارشی مبسوط از وضعیت ارتباطی و مخابراتی شهرستان بابل، شاخص‌های حوزه ICT در این شهرستان را مناسب ارزیابی کرد و گفت:

بابل با دارا بودن ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های مختلف از جمله وجود دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر کشوری و همچنین شرکت‌های فعال و توانمند در حوزه IT، پتانسیل‌های بالقوه در تولید محتوا و خلق ثروت در حوزه فناوری اطلاعات را داراست.

وی ایجاد ۴٠ کیلومتر بستر فیبر نوری در مناطق روستایی کمتر توسعه‌یافته و احداث سایت‌های جدید تلفن همراه در روستاها در قالب طرح USO را از جمله پروژه‌های در دست اقدام وزارت متبوع خویش در سطح بابل عنوان کرد و افزود: اجرای پروژه‌های مذکور تا پایان سال جاری گامی مهم در جهت ارتقا خدمات نوین ارتباطی و بهره‌مندی روستاییان از سرویس‌های باکیفیت مخابراتی است.

 

دیدار سرپرست ICT استان با نماینده بابل
 

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار