معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به گمانه‌زنی‌های تغییرات مدیریتی استان در روزهای اخیر گفت: در انتخاب و انتصاب مدیریتی در استان ملاحظات جغرافیایی جایگاهی ندارد.
کد خبر: ۸۱۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱ 29 January 2020

حسین حسن نژاد روز سه شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید اموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: در روزهای اخیر گمانه زنی های متعدد و متناقض درباره تغییر مدیران دستگاه های اجرایی در فضای مجازی،اجتماعی و رسانه ای انجام شده است که دور از واقعیت می باشد.

وی به انتصاب مدیرکل جدید اموزش و پرورش مازندران از غرب استان اشاره کرد و گفت: استاندار و مدیریت کلان استان مازندران در قبول انتخاب مدیران اصلا ملاحظه جغرافیایی نداشته و نخواهد داشت.

معاون استاندار مازندران تاکید کرد: نگاه مدیریت کلان استان بر پایه توسعه مازندران بابهره گیری از نخبگان با تجربه و عملیاتی است و در این زمینه مازندران یکپارچه است.

حسن نژاد گفت: از فضای اجتماعی استان خواستاریم که نگاه جغرافیایی را شسته و تعصبات منطقه ای در جهت توسعه یکپارچه مازندران کنار گذاشته شود.

وی همچنین به نقش آموزش و پرورش در توسعه و استفاده از ظرفیت های استانی اشاره کرد و گفت: هنوز این نهاد نتوانسته است اهمیت خودرا به دیگر نهادهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بشناساند.

آموزش و پرورش باید از جناح بندی سیاسی حفظ شود

مدیرکل سابق اموزش و پرورش مازندران نیز در در این مراسم اظهار داشت: اموزش و پرورش استان باید از جناح بندی سیاسی و شخصی حفظ شود.

عسگری نیکزاد ادامه داد: در سال های اخیر فشارهای سیاسی متعددی به آموزش و پرورش وارد شده است که هیچگاه اجازه ندادیم این فشارها وارد مدرسه شود.

وی افزود: هرمدیری در حوزه اموزش و پرورش باید در نخستین قدم این نهاد را از مشکلات و اسیب های اجتماعی حفظ کند.

در مراسم امروز از عسگری نیکزاد تجلیل شد و علیرضا سعدی‌پور به عنوان مدیرکل جدید اموزش و پرورش مازندران معارفه شد.ایرما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار